1.Bölüm

562 35 1
                                    

Medyadakiler Jessy'nin Önceki hikayeyi kaldırdım ve bu onun yerine gelsin multi jessy iyi okumalarrr
***************************
°Jessy hadi kalk kızım yarın okuluna başlayacaksın hazırlan
°5 dakika daha alabilir miyim lütfeğğğn
°tabiki kızım o 5 dakika içerisinde de terlik şov yapmamı istiyorsan her daim. Annemin terlik şovu ve ben ben ve gazi olmak ahh kesinlikle hayır.
°Annelerin en güzeli en tatlısı kalktım ben hadi sen git geliyorum ben dedim hemen annemde bana adam olcan bakışları atıp odadan çıktı.'Terlik şovdan kurtulduğumuza göre hazırlanalım' deyip kısa bir duş aldım. Sonra dışarı çıkıp iç çamaşırlarımı giydim sonra da Eylül ayında olduğumuzdan kot üstüme siyah yarım kazak giydim ayakkabı olarak da siyah bot giyip odamdan çıktım. Evet siyahı seviyorum hatta aşığım. Anneme 'Yine döktürmüşsün kralicem' diyip yanağını sıktım. O da 'Sen yat tabi biz hazırlayalım. Evde kaldın kızım sen' diyip moralimi alt üs etti. Bende babama dönüp 'baba beniğ okula göndeğğğ' diyip dudağımı sarkıttım babamda 'Bakıyorum da çok istiyorsun kızım yoksa oraya gidip bizi unutucakmısın' dediğinde 'Ne alaka babacığım hem gece gelecegim' dediğimde babamın bırden yüzü asıldı 'hayır kızım okulun kurallarına göre yurtta kalıcaksın' dedi bir çırpıda 'bende hafta sonları gelirim baba' dedim yüzüm düşerken babamda 'Hayır kızım sadece yazın gelebilirsin o zaman da biz gelip alıcaz seni malum düşmanların' dedi 'Daha güçsğz olduğumdan korkuyorsunuz ama bu dünyada benden daha güçlüsü yok biliyorsunuz' dedim gülümseyerek annem araya girip 'olsun kızım sen yinede dışarı çıkma' dedi gülümsemeye çalışarak sonrada 'hadi kahvaltıya ama kanlarınızı kendiniz alın ve benim yanımda içmeyin' dedi bende gülerek 'tabiki kraliçem' dedim babamda bana eşlik etti. Kahvaltıyı bir vampir hızında bitirip dolaptan kan aldım ve içip anneme 'ellerine sağlık kraliçem' deyip yukarı çıktım o da arkamdan 'afiyet olsun prenses' diye bağırdı şimdi diceksiniz niye bağırdı sen kurt değilmisin diye kurdum ama bizim evde büyü var kimse bu evde özelliklerini kullanamıyor. Bi de diceksiniz ki senin abin yahuşuhlu olan nerede o dün bi haftalığına arkadaşlarında kalcakmış. Tabi ben bunları anlatırken dalmış ve odamın kapısına çarpmış bulunmaktayım. Ayağı kalkıp odama girdim ve yatağıma oturup geri kalktım çünkü kitap almamıştım kitaplığıma gidip bir kitap seçtim ve okulaya başladım. Biraz okuduktan sonra kalkıp valizimi hazırladım ve makyaj masasının önüne geçip eyeliner göz kalemi ve ruj sürdüm hepside siyah. Bugün biraz siyah mıydım ne 'boşver' diyip kalktım ve Iron Man li kumbaramdan para aldım Marvel hastası olabilirim birazcık. Anneme gözükmeden siyah çantamı alıp dışarı çıktım biraz dolaştım ve sahile indim dondurmada aldım ohh miss. Kulaklığımı çıkarıp bir şarkı seçtim ve denizi seyrettim sarkılar geçip giderken dalgalar kıyıya vururken gözlerimi kapattım denizin kokusunu derin bir şekilde içime çektim nefesimi dışarı verirken gözlerimi de açtım. Deniz istemediklerini kıyıya verip istediklerini içine çekiyordu. Sonra saate baktım 21:16 oha nasıl yani terlik şov + sağlam ben = gazi ben yaram iyileşiyor ama geç hani bizim evde büyü var ya of ya. Eve koşmaya başladım saliseler içinde evdeydim kapıyı anahtarla açıp içeri dirdim ve odama koştum içeri girdim saçma sapan bir dans sergiledim ve ışığı açar açmaz ben şok annem yatağıma uzanmıştı tan kaçacakken terlik şov başları tam anlımın ortasına bir terlik yedim. 'anneğğğ napıyon ya' 'saat kaç kızım ne ara dışarı çıktın sen kızım neden haberim yok kızım he söyle anlat çabuk 'diye sıralarken ben anlımı ovalıyordum on beş dakika konuşup beş kere de senin için dedikten sonra beni öpüp odadan çıktı. Bende hemen dolabıma yöneldim ve vampirli ve kurtlu pijamalarımı giydim ve makyaj masasına yöneldim yüzümdeki makyajı sildim. Kütüphaneme yöneldim ama geri döndüm kitap okumak istemedim nedense onun yerine kitaplarımı başka bir valize koydum toplam kıyafetlerle birlikte 6 valizim vardı. Aynada son kez kendime baktıktan sonra gece lambasını açıp oda lambasını kapattım yatagıma uzandıktan sonra uykuyu gucakladım ZZZZZZZ.
***************************Bunu yazan Sudenazın elleri koptu ama ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz 608 kelime mucksss

Vampir Okulum(Melez Kız) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin