TAG

264 14 126
                                    

Rozhodla jsem se s NikolaFrancov, že vytvoříme svůj vlastní netradiční TAG.

Svoje odpovědi piště ke každé otázce. Odpověď, která bude, buď nejzábavnější, nebo třeba nejvíce komentovaná odměníme. Propagací jeho/jejího příběhu

AKTUALIZOVÁNO

Již se účastnili: @jekkyR  NikolaFrancov BeatrisieRosseau Ifcaa33 AngelDevilface pogmanka Mrs_Lovers_
všem děkuji :-D

1. Nejoblíbenější jídlo? Vypiš jaké?

1. Moje nejoblíbenější jídlo jsou těstoviny, všeho druhu. Asi jsem v minulém životě byla Italkou. (jekkyr)

2. A moje nejoblíbenější jídlo, jsou také těstoviny. Nedivte se, s touhle slečnou toho máme hodně společného. (Nikola)

3.Hmm, gumový medvídci? :D(BeatrisieRosseau)

4.Donuts! (Ifcaa33)

5. Čína a pak křidélka na medu (AngelDevilface)

6. Moje nejoblíbenější jídlo jsou brambory na loupačku, protože se jich vždycky přejím a pak několik hodin nemůžu pozřít ani sousto. :-D (pogmanka)

7. Nejoblíbenější jídlo je asi segedín a koprovka :-) (Mrs_Lovers_)

2. V jakém filmu nebo seriálu by sis zahrála? Koho a proč?

1.Buffy přemožitelka upíry. Co víc si přát sexy nesmrtelný upír a jako Buffy, můžu nakopat prdel všem a bez udání důvodu (jekkyr)

2.Já bych chtěla hrát v pohádce NA VLÁSKU. Protože měla tak krásné vlasy a vůbec nebyly zničené :) (Nikola)

3.Draci srdce :D vždycky u toho brečím :D a koho? Asi tu holku, zrzavou..proč si nevzpomenu na její jméno? :D a proč? Tak miluju draky tak je to snad jasny :D(BeatrisieRosseau)

4. Hmm, nejspíš Deník Princezny, či jak se to jmenuje😃 A proč? No, jako, řekněte mi, kdo by nechtěl být princeznou! (Ifcaa33)

5. V roswellu, vykopla bych Liz a zaujala její místo(AngelDevilface)

6. Já bych chtěla hrát v Harrym Potterovi Ginny, byla úžasná:-D (pogmanka)

7. V Teen Wolf.... nějakou přítelkyni Stilese :D (respektivně asi Maliu :D
(Mrs_Lovers_)

3. S jakým hercem bys chtěla strávit noc?

1.Tak to je otázka za milion. Až mě to napadne, odpovím. Možná Ryan Reynolds. (jekkyr)

2.Tak v tomhle já mám jasno. Byl, by to Jason Stathame. A proč? Protože je sexy a borec a umí se prát. (Nikola)

3.S žádným :D mam na to svoje lidi :D ale když už..hmmm s tím co hraje jona snowa..kit harington..asi blbe napsané jméno :D(BeatrisieRosseau)

4. S hercem asi žádným. Ale o zpěvákovi bych věděla :-D

Asi Luke Hemmings😃 Taková ta platonická láska, nuu (Ifcaa33)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TAGWhere stories live. Discover now