Η μικρή Γεωργία μεγάλωσε με τη μαμά της, αλλα οχι για πολυ. Η ελένη πέθανε όταν η Γεωργία γινόταν 3 μηνών. Ο Βαγγέλης έκλαψε πολυ, πόνεσε πολυ. Πριν πεθάνει η ελένη είπε του Βαγγέλη κάποια πράγματα..
"Βαγγέλη μου, εγω τώρα δεν θα καταφέρω να δω τη κόρη μας να μεγαλώνει, να πηγαίνει σχολείο, να κάνει παρέες, να κολλήσει με κάποιον τραγουδιστή και να τον ερωτευτεί (εδώ ο Βαγγέλης χαμογέλασε μέσα απο τα δάκρυα). Θέλω να την προσεχεις και να μην την κάνεις να κλάψεις ΠΟΤΕ και σου υπόσχομαι πως θα έρχομαι όσο πιο συχνά μπορώ. "
Η ελένη του είπε ότι ήθελε τον φίλησε για τελευταία φορά και κοιμήθηκε, δεν ξανά ξύπνησε ποτε. Η Γεωργία μεγάλωνε κάθε μέρα, ο Βαγγέλης την έβλεπε και του θύμιζε όλο και πιο πολυ την ελένη που ήταν πολυ ευτυχισμένος γι'αυτο.
Μια μέρα η ελένη εμφανίζεται στον ύπνο του και του λέει πως τον αγαπάει, ο Βαγγέλης ξύπνησε με δάκρυα, του λείπει πολυ τόσο πολυ που δεν αντέχετε. Σηκώθηκε και πήγε στο δωμάτιο της γεωργίας η οποία ειναι πλέον 14, ξάπλωσε δίπλα της με αποτέλεσμα να ξυπνήσει..
Γ: μπαμπά..
Β: συγγνώμη κοριτσι μου που σε ξύπνησα
Γ: δε πειράζει μπαμπα.. (Κάνει παύση για 10'') μπαμπα;
Β: ναι μωρο μου
Γ: είδα τη μαμά στον ύπνο μου
Β: και τι τι ήθελε; (Βούρκωσε)
Γ: μου είπε ότι θα έρθει θα γυρίσει
Β: κοριτσακι μου! Κοιμήσου τώρα..Ο Βαγγέλης την πήρε αγκαλιά την κόρη του και αποκοιμήθηκαν.
4 μήνες μετά..
Γ: μαμά; Που εισαι;
Ε: εδώ μωρο μου τώρα έρχομαι
Γ: έφτιαξα τις βαλίτσες μου. Ο μπαμπας που ειναι;
Β: ποια με ψάχνει; Της λέει φιλώντας τη στο μάγουλο
Ε: μωρο μου θα αργήσουμε
Β: τώρα πάμε!Ναι, σωστά καταλάβατε! Η ελένη γύρισε και αυτη τη φορά οριστικά!
Τέλος
Αυτο ήταν το τέλος της ιστορίας μας. Όπως βλέπετε το τέλος ειναι χαρούμενο. Ελπίζω να σας άρεσε. Ευχαριστω όσους το διάβασαν, κάντε like και αφήστε σχόλιο. Αν θέλετε διαβάστε και τη νέα ιστορία με τίτλο "Η πορεία μου", ευχαριστω πολυ. ❤️