1

328 16 7
                                    

Hey!Sunt Gabi !Gabi Russo.
Sunt o pustoaica simpla de 15 ani .Am o familie mare , am un frate geaman Dumitru (toti ii spunem Dumi) )un frate mai mare Andrei are 18 ani ,  si doi strengari Xiusa si Costel) au cite 10 ani))) ..sunt gemeni . Cum vedeti nu am timp de plictiseala . Mai frecventezi dansurile sportive .
Acum sa trecem la treaba...
Ma trezesc din cauza ca cineva sare pe mine .Deschiznd ochii si ne intelegind ce se intimpla incep a striga ....
-Ajuuutor!!! tip eu la ce aud chiţcoiala de copii...
-Xiusa , Costel daaatimi pace ! Va rog..!spun eu ruginduma la ei..
-Noi cu placere numai astazi de ultimul sunet noi nu avem unde si cu cine merge ..
-Aluzia inteleasa ! Cafeniaua "Bucurel "..! Spun eu punindumi ochelarii pe ochi(probleme cu vederia )
-Nuuu... Noi vrem la club! spune Costel si bate palma cu Xiusa .
-Mmm..Ce??Poate plecam inca la mare?
-Woww....ce suuper ! Striga Xiusa si Costel si fug in hol ..stringind si povestindui mamei" gluma mea"...
-Maamii! Striga Costel .
-Da , draga! Ii raspunde  mama. Pe cind eu m-am sculat din pat.Şi am inteles ca azi e ultimul sunet am asteptat asta de o vesnicie.Sunt foarte bucuroasa , pentruca pe vara asta am multe planuri. De care o sa povestesc mai incolo.

°In acel timp in bucatarie °
-Mamiiii..  ! Zbiara Costel parca i-a luat cineva telefonul.
-Spune odata! Se intoarce mama .
- Gabi vrea sa ne duca azi la mare ! Spune Xiusa cu o fata de inger.
Eu auzind asta ies in hol..
-Poftiiimm??? Strig eu de la al 2 etaj?
-Costel Si Xiusa stati linistiti nu o sa va duca nicaier ""CA NU ARE INCA PASAPORT""""! A strigat mama ..in asa mod ca sa aud si eu..
- A fost o gluma! tip eu in raspuns..
Casa noastra este destul de mare, eu dorm cu Xiusa intr-o camera , Costel cu Dumi , iar Andrei ca un print traieste intr-o camera aparte!(
- Gabi !!! Striga iaarasi mama.
- Da !
- Grabestete doar nu vreai sa intirzii la ultimul sunet.!
- Acuss..!spun eu in timp ce ma piepan .
- Gabi a venit Diana !
- Da mama sunt aproape gata spune-i sa intre!
Am intrat in camera lui Costel si Dumi ..
-Dumii! Incerc sa il trezesc eu.
- Ce vreai !? Imi spune el ne deschizind nici un ochi !
-Noormalll! Vreai sa intirzii la ultimul sunet??
-Okok! Ma scol
................................................-Gabi piaptono pe Xiusa si calca-i camasa lui Costel si a lui Dumi ... Eu am plecat ! Papa ...
-Mama dar..! Spun eu pe cind mama inchide usa in fata mea...
Mereu eu fac totul ..
Ok trebuie sa ma tin in miini..
-Mai ai mult!? ma intreaba Diana ..
- Nuuu!spun eu punind fierul in priza si in paralel incep a o pieptana pe Xiusa ..
-Eiii!! Striga Xiusa .
-Ce s-a intimplat? Intreb eu deja obosita
- Ma doare , nu ma trage de par !
Daca ea s- ar pieptana parul mai des nu ar dureao...
Deci dupa 10 minute am facut totul si am inceput a striga prin casa...
-Luuuumeeeee la scoala , peste 3 minute vine autobusul.
Dupa cuvintele mele se auzea de sus parca o turma de oi a scapat pe imas...Numai ca veniau fratii ,sora mea mica.
Am luat ghiozdanul Xiusei care era in hol si i l- am pus pe spatele ei , asa am facut si cu ghiozdanul lui Costel . (I l-am dat lu Costel )
Eu , Diana , Dumi, Xiusa si Costel am iesit din casa ...
Fix peste 3 minute autobuzul scolar se vede!
- Imbarcarea ! a spua Diana si a luat- o pe Xiusa de mîină si a ajutat-o să se ridice in autobuz....Costel a intrat singur apoi a intrat Diana , eu şi apoi Dumi ..
Am ajuns la scoală !
Am vazut colegii mei toti erau adunati..Eu nu chiar contactez cu ei , desi comunic mai mult cu Dumi. Noi fiind intr-o clasa! A trecut ultimul sunet normal ce bine ca Diana e mai mica de cit mine cu un an si clasele noastre stau alaturat !

##Peste 1 ora##
- Mergem acasa? Ma intreaba Diana.
- Daa! Unde sa ne mai duce?!
- Ok!
I-am asteptat pe Xiusa si Costel si am plecat acasa !

^Ma suna mama in acel moment^
-Da mami! Raspund eu
-Alo!Gabi ! Poti sa-mi aduci niste foarfece ?
- Amm..foarfece ?
- Da ! Numa repede.
- Nu poti lua de la cineva?
-Nu..!Imi trebuie amele.
-Off..Ok!
Am ajuns acasa am minkat o tartina cu salam..si am facut pentru familie ..ca nu am avut timp.
Am ajuns la oprire si ma urc in autobusul meu adorat Nr.3.
Este pentru mine foarte comfortabil mai comfortabil ca orice transport..
Am urcat ...mai intii sunt multi oameni apoi toti mai putini ..mai putini pina nu ramin singingura ...daarr..am observat in autobus un baiat  cam de virsta mea )) Cu parul  brunet el sedea printre ultimile scaune ! El m-a observat ...Peste citeva minute cineva se apropie de mine !
-Salut ! A spus baiatul  cela.
-Salut! Am spus eu si am intors capul spre fereastra...
-Ce destinatie ai?
-Nu crezi ca nu e treaba ta?!
- Sunt Danu !El a zimbit ..!)
-Gabi ! spre lucrul mamei..Tu?
-Tot!
-Deci mamele noastre lucreaza impreuna! Am spus eu curioasă .
-Da !
-Uraa! Am spus eu sarcastic.

Autobuzul Nr.3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum