Πάω να βάλω τα ρούχα μου.
Φοράω Ένα κόκκινο φόρεμα μακρι,και τις μαύρες μου γόβες"Περνώ τηλ. Την Ελεαννα"
Κ:Γεια!!
Ελ:Γεια πως είσαι?
Κ:Έ Καλά νομίζω!
Ελ:Οχ και εγω το ίδιο....Μήπως να μην πάμε τελικά?
Κ:Τι λες καλε περιμέναμε πως και πως αυτήν την μέρα και τώρα που εφτασεε να μην πάμε..!!
Ελ:Καλά μωρέ..
Κ:Να περάσω να σε πάρω ή όχι?
Ελ:εεε Ναι αλλά μήπως γίνετε να πάρουμε Και με μια φίλη μου...?Είναι κοντά στο σπίτι μου.
Κ:Αμέ κανένα πρόβλημα!!Αφού κλείσαμε το τηλέφωνο,ξεκινάω να πάω να πάρω την Ελεαννα και την φίλη της που ακόμα δεν ξέρω το όνομα της..
Εφτασα Στο σπίτι την ΕλεανναςΚ:Πσσσσ...Τι κούκλα!:)
Ελ:Αχαχα ευχαριστώ πολύ...να μην κάνουμε εντυπώσει στα παιδιά.
Κ:Εννοείτε αυτό..που μένει η φίλη σ?
Ελ:Δύο στενά πιο κάτω"Πάμε την περνούμε"
Ελ:Λοιπόν να σας συστήσω..Από εδώ η Ειρήνη....Ειρήνη η Κατερίνα!
Κ:Χάρηκα:)
Ει:και εγώ....Πολύ κούκλες και η δύο
Κ-Ει:Ευχαριστούμε και εσύ κούκλα είσαι!!Μην λέμε Και πολα λόγια φτάσαμε στην συναυλία είχα γίνει μούσκεμα Και να νομίζω ότι θα λιποθυμησω να κοιτάω την Ειρήνη και αυτή το ίδιο η μόνη που ήταν ήρεμη ήταν η Ελεαννα..Έτσι εδιχνε δλδ δεν ξέρουμε τώρα σίγουρα.
Ελ:Άντε καλέ εδώ θα μείνουμε??
Κοιταζόμαστε με την Ειρήνη.
Κ:Όχι πάμε και ότι είναι να γίνει θα γίνει..σωστά?
Ει:Ναι πάμε!-_-Μπαίνουμε μέσα είχε τον κόσμο..Τους περασαμες όλους και πήγαμε μπροστά σε 5λεπτά βγαίναμε..
Κ:Λοιπόν παίρνω Zayn❤
Ελ:Εγώ τον Harry❤
Ει:Και εγώ παίρνω τον Louis😙
K:Ωχχχ βγαίνουνΕκείνη την στιγμή χάθηκα βάζουμε όλη μια φωνή Και είπαμε 1D για πάντα..ξέχασα τα πάντα!!
"Μετά από 2 ώρες"
Αφού τελιωσε η συναυλία θα μπορούσαμε να πάμε και στα καμαρακια του καθένα να του μιλήσουμε να βγάλουμε Φωτογραφίες Και όλα...Έτσι χρειαστήκαμε και η 3 να πάμε να τους δούμε...
Μπαίνω μέσα στο καμαράκι του μόλις τον είδα στα μάτια λέω από μέσα μου <<Θεέ μου μην λιποθυμησω εδώ και γίνω ρεζίλι μπροστά τού>>
Πλησιάζει κοντά..Ζ:Γεια έλα πέρασε...Πώς σε λένε?
Κ:Κατερίνα!^_^
Ζ:Χαχα δεν χρειάζεται να έχεις τόσο τρακ...τραγουδιστής ειμαι δεν θα σε φάω!!
Κ:Ναι το ξέρω... αλλά δεν έχω τρακ!
Ζ:Τι έχεις?