Kyungsoo tüm hayatı zorluklarla geçmiş bir insandı. Doğarken şansızlığı annesini ölmesiyle kendisini belli etmişti.
Ama yinede mutlu olmamın bir çok yolunu bulmuştu. Ta ki bir kaç ay önce babası ölene kadar.
Öldüğü gece tuhaf bir rüya ona mussallat olmuş kendini hanbok içinde eski sarayların kapısında bulmuştu.
Bu tuhaftı, merak uyandırıcı heyecan vericiydi.
Etrafta dolaşan saray hizmetçileri Kralın istekleri için koşuşturan bakanlar, muhafızlar... Bunlar çok farklı geliyordu küçük olana. İkinci gece erkenden yine aynı rüyayı görmek uyumuştu.
Gözlerini kapattığında karanlık bulutların haps olduğu bir avluda gözlerini açmıştı.
İnsanlar telaşlıydı, her yerde küçük kan gölleri vardı.
Ve içinden geçip giden muhafızların korkusunu iliklerine kadar hissediyordu. Bu korku onu titretirken midesini delip geçen keskin şeyle gözleri kocaman açıldı.
Gözleri midesindeki kılıcı takip ederek önce onu tutan ellere sonra onu tutan yüze doğru kaldırdı.
Esmer, kan ve tere bulanmış yüz,öfkeyle kılıcı daha derinlere batırıyordu. Kyungsoo gözlerini gözlerine diken adamla yutkunurken vücudunun yavaşça kaybolmasıyla yataktan sıçrayarak uyanmıştı.
Uyandığında vücudunu yoklamış ve kılıç batırılan yerdeki izi görmesi ve acıyla iki büklüm olması saniyelik aralıklardaydı.
Kan yoktu ama acı vardı. Hemde taptaze ...
Bu da rüyalarından etkilenmesinin başlıca sebebiydi.
Sonraki rüyalar çok daha acılı olmaya başlamıştı. Ve Kyungsoo bir sabah uyanmadan öleceğinden korkuyordu.
Bir gün TV'de Kim Jongini, ülkenin yeni başkanını gördüğünde yaşadığı şoku ,koruması olurken tekrar tekrar yaşamaya başlamıştı.
Gaddar Kral ve Güney Kore Başkanının aynı yüze sahip olduğunu gördükçe koruması için verilen silahı çekip vurmak istiyordu ama başkan ....
O çok masum görünüyordu.Halk için çalışıp didiniyor ve Kyungsoo rüyalarında acımasızda olsa aşık olduğu adam ve Başkanla ne yapacağını bilmiyordu.
Karanlık yeryüzüne sahip olma ve Karanlık gökyüzünde hapsolma arasında gidip gelirken
sessizce gözlerini okyanusun arkasına saklanan güneşi izleyen adama dikmişti.Aydınlık olmaya devam et Kim Jongin
Ancak o zaman kaderini, kaderimizi değiştirebilirsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK DREAM {TEXTİNG/KAİSOO}
Short Story**Biz birbirimizin hayatına giremeyen, çıkmayıda beceremeyen iki kişiyiz sadece Başkan Kim...