Bölüm 1

772 29 9
                                    

Yavaş yavaş ofissime gittim, kapıda hastane yöneticisi Kelly duruyordu.
- Günaydın Bayan Kelly.
- Günaydın Harleen, senle konuşmam gereken bazı problemler var.
Daha yeni işe başladım ve ilk iş günümde ne hata yapmış olabilirim ki? Yavaşça saatime baktım işe çok erken gelmiştim bunla ilgili bir sorun olamaz.
- Sorun neydi ?
- Aslında bir problem değil sadece bilgilendirme. Bu hastanede ki insanların çoğu kötüler yani Batman ile iş birliği içindeyiz. Hastaların hepsi çok bakım istiyor fakat en önemlisi Joker. Bu da dosyalar senin bakacağın içinde Joker de var.
Ayağa kalkıp elini uzattı ben de sıktım.
- Iyi çalışmalar Doktor Harleen Quinzel.
Joker mi ? Şu Batman in baş düşmanı olan... Merakla dosyasını açtım
Isim: Yok
Lakabı: Joker
Güç: Yok
Durumu: Çok kötü
Görüşme Saatleri: 12:00-15:30
Tehlike: Son derece tehlikeli.
Hayatı: Bilgi yok
Bu ne ? Belki de ilgileneceğim en zor hasta bu. Tamam, üstünden gelebilirim. Bilgisayarımı açtım ve şimdi hiç görüşmem varmı diye baktım, Poison Ivy diye bir hasta ile varmış. Dosyasını buldum ve okumaya başladım
Isim:Yok
Lakabı : Poison Ivy
Güç: Bitki kontrolü ve zehir.
Durumu: Kötü
Görüşme Saatleri: 9:30-11:00
Tehlike: Tehlikeli.
Hayatı: Bilgi yok
Yavaş yavaş görüşme odama gittim, kapı açıldı ve içeri girdim. Cesurca
- Merhaba Poison Ivy.
- Merhaba ...
- Harleen Quinzel.
- Merhaba Quinzel.
- Çok sıkılmış duruyorsun. Neyin var ? - Neyim mi var ? Bitkilerimden uzaktayım onlara sarılamıyorum.
Oysaki etrafı orman gibiydi ama bu yüzden ellerini demir bir kutuda tutuyorlar.
- Sana bitkilerine dokunma şansı vericem senin için çok üzülüyorum .
- Ciddi misin ?
- Tabiki.
- Seni çok seviyorum.
Kapının dışındaki görevlilerden anahtarları istedim, ilk önce izin vermediler ama inandım sayesinde pes edip bana anahtarı verdiler.
-Ivy bak senin için bir şey var elimde.
Çabucak ellerini açtım ve o deli gömleğinden onu kurtardım. Ilk önce bana sarıldı sonra da bitkilerine.
- Şimdi Ivy konuşabilir miyiz ?
- Ah tabi ! Bir dostla konuşmak benim için çok eğlenceli olur.
Bir arkadaşım olmuştu biraz garipti ama iyi bir kızdı.
- Evet, Ivy bana geçmişini anlat.
- Pek bir şey bilmiyorum sadece çiçeklerimle erkekleri zehirledim ve bir ordu yarattım ama Batman... her şeyi bozan adam ben buraya kapattı.
- Demek sen de Batman tarafından buraya kapatıldın.
- Evet, nerdeyse herkes gibi.
Bir süre sonra seans bitti ve konuşmaya o kadar daldım ki Joker unuttum. Odaya giren bir görevli Jokerin beklemede olduğunu söyledi, Hızlıca kalktım ve koşarak Jokerin bulduğu odaya gittim. Her yerde kamera ve güvenlik vardı... Bu adamın bu kadar tehlikeli olduğunu düşünmedim. Korkularımdan kurtuldum ve gülerek içeri girdim.
- Merhaba Harley, sen yeni şu piskolok bozuntusu olmalısın.
- Evet.
Harley mi ? Harleen çok büyük bir fark yok. Takma bu kadar.
- Korkuyorsun.
- Hayır.
- Dosyamı okumadın sanırım.
- Okudum ama senden korkmuyorum. Korkmam mı lazım ?
Birden gömleği açıldı muhtemelen beni konuşarak oyaladı. Birden boğazıma sarıldı
- Halen korkmuyor musun ?
- Hayır.
Diye bağırdım.
- Korkuyorsun.
Ayağına uzun süre bastım ve bir tekme attım.
- Bak senden korkmuyorum çok kolay bunu öğrenmek için piskolok olmama gerke yok.
- Öyle olsun güzelik görüşürüz.
Odadan çıktım, izin alıp eve gittim. Her şey tamam da bu adam kötü ama bana halen sıcak geliyor belki de Ivy gibi sandım onu ? Bu işi bırakmam gerekmez umarım.
Sabah işe gittiğimde ilk olarak Ivy ile görüştüm ve dün olanları anlattım.
- Bak kızım Joker bizim sandığımız o liseli kötü çocuklara benzemez ben senin dostun olarak söylüyorum fazla güvenme.
- Saol Ivy ben diğer görüşmeye gidiyorum.
- Dikkat et !
Hızla Jokerin odasına gidiyordum ki birden karşıma müdür çıktı
- Bayan Harleen Quinzel !
- Evet Bayan Kelly.
- Joker gittikçe daha iyi oluyor dünden beri siz soruyor bence ona yardım edicek tek kişi sizsiniz.
- Saolun.
Hızla odaya girdim. Jokerin üzgün yüzü bir anda gülümsedi pek üzgün olamıyor çünkü yanağındaki izler onu engelliyor ama olsun ben anlıyorum.
- Harley hoş geldin ben de seni bekliyordum.
- Merhaba Joker bey.
- Aaa! Bey mi bir daha duymak istemiyorum sadece Joker.
- Peki Joker.

Bad GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin