Bugün günlerden cumartesi Cansu sabah 9'da Mert'le buluşmaya gitti akşam 8,9 gibi gelicek şahsen ben bugün evden çıkıcağımı düşünmüyorum hatta daha kahvaltı yapmadım yatağın içindeyim çıkmicam düşünmüyorum üsttümde sıfır kol pudra rengi bir bluz altımda kıp kısa bir şort açık ve koyunun ortası bir ton kapı çaldı açmicam yataktan kalkamam bu sefer acayip bir şekilde çaldı offf diye bağırdım ve kapıya yöneldim kesin cansuydu anahtarını almadı galiba kapıyı açtım ve şaşırdım karşımda o egoist köpek duruyordu bir süre sustum o benim üstümü taradı "ne bakıyorsun niye geldin ve beni Nasıl buldun" "sus" diyip içeri girdi ben şaşa kaldım gitti koltuğuma oturdu kapıyı kapattıp yanına gittim "çay kahve istermisin" dedim dalga geçicek bir ses tonuyla bana mal mal baktı "otur şuraya bir söylicem" yaa daha dün tanıştığım çocuk hatta buna tanışmak bile denmezdi karşısına oturdum Ve "ne var?" "Dün senin hayatını kurtardım" "ee" "bana yardım etmek zorundasın" "ne konuda"
***
Anlattığı şeyden sonra kahkaha attım o ise sinirli sinirli bakıyordu "şakamı yapıyorsun" "sence şaka yapar gibi bir surattımı var?" Oha i ciddiydi 1 hafta sevgili gibi davranıcaktık şakamı ben 1 hafta değil 1dakika dayanamam "olmaz" dedim "zorundasın" "başka kız yokmu" "yüzünü görmüşler diyorum delirtme beni" "ya ama" "aması maması yok 15 dakikan var 15 dakika içinde hazır oldun oldun ne haldeysen seni öyle götürürüm" dedi ukala egoist köpek "of peki" dedim ve hazırlanmak için odaya gittim bugün pijamalarımı çıkarmadan televizyon izleyip cips yiyecektim şakamı bu ya. Elime kıp kısa bir elbise aldım meriçmidir nedir o şıktı benimde şık olmamı istiyordu ama ben şık olmicam normalde okulda Meriç'i görsem hep rock kıyafetleri giyer benim gibi neyse elime aldığım elbiseyi geri bıraktım ve elime siyah deri bir etek aldım kısaydı çok kısaydı ama acayip şekilde değil üstüne göbeği açık siyah bir tişört onun üsttünede ayak bileğime kadar uzun olan siyah beyaz gri hırkam zaradan almıştım gören bilir ayakabıda siyah deri topukluydu ama kapalı bir topuk spor topuklu yani şaçımıda açtım ve taradım benim saçım düz olduğu için kolay oluyor saçımın sağ tarafındaki saçların bazı kısımlarını alıp sol tarafa taradım kulağımın birine düz siyah küpe diğerine uzun bir küpe yani kulağın kemik tarafı olurya ordan bağlayıp delik olan yerden geçirilir öle bir küpe kolyede Boğaz'ıma yapışmış bir kolye dudağıma siyah rujumu sürdüm ona bayılıyorum aynada kendime bakarken içeri Meriç girdi ve ona baktım "ooo sen hazırsın iki saattir bekliyorum seni" "yaa bir şey sorucam bu ne kadar sürecek" "ney ne kadar sürecek?" "Bu kahvaltı" "bi 2 saat" "2 saat sonra Özgür'üm dimi çünkü işim var" "evet özgürsün ukala kız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вєηιм σ∂υηυм
Novela JuvenilArkadaşlar bence bu kitabı okumalısınız ee ne demişler denemekte fayda var oylayıp yorum yaparsanızda sevinirim çünkü düşünceleriniz çok önemli