Gyvenimo kryžkelės su Sūreliu: Pensininkai ir vaikai

88 17 3
                                    

Sveiki gyvi ir negyvi.

Pala, kažkas įkrito į akį.

Va, gerai dabar.

Taigi, visai neseniai buvau poliklinikoj profilaktinės apžiūros. Visi buvom, visi darėm, aiškint kas tai yra, manau, nereikia. Tai va, sėdžiu aš eilėje pas dantistę ir šalia manęs prisėda pensininkė, po kiek laiko ateina jos vyras, abu sėdi, bet kažko tyli. Tuomet iš priešais esančio kabineto išeina dar kažkoks pensininkas ir trise jie pradeda kalbėtis. Turiu pripažint, savo gyvenime esu girdėjusi daug pokalbių, bet kad pensininkai šitaip skeltų prikolus - niekada.

- Ai taigi va, atėjau susiklijuot.

- A aš tai tik ant svečių klijuojuos.

Aš tada kažkaip susimąsčiau, kad jie kalba apie protezus - juk ką daugiau gali pensininkai klijuotis pas dantistus?

- O kaip mes čia vien tik ligoninėj susitinkam.

- O tai kur daugiau mums susitikt?

Iš šito jie juokėsi kelias minutes. Prisipažinsiu, net aš šiek tiek sukikenau.

- Nu tai gerai, sveikatos jums, nebesirkit.

Šitaip jie atsisveikino ir išsiskirstė, ir tas diedukas, kuris išėjo iš kabineto ėjo tolyn ir lyg tyčia iš tokios kaip ir nišos išėjo kitas pensininkas. Jiedu pradėjo kalbėt apie žvejybą, man buvo nelabai įdomu, tad nesiklausiau.

Tada atėjo ir kažkokia moteris, vedė savo vaikus profilaktinėn. Vienas žviegė, rėk, nes bijojo dantistės, kitas žviegė, rėkė, nes pirmasis žviegė rėkė. Toji pensininkė pradėjo kalbėt su motina, o ta tuo pačiu bandė nuramint savo vaikus. Taigi, sėdėjau aš tarp pensininkų, kalbančių apie žvejybą ir žviegiančių vaikų. Greitai atėjo seselė ir pakvietė, mano laimei, žviegiančius vaikus.

Ir ką jūs manot, po dviejų minučių išeina tie du razbainikai ir kad šypsos, kad juokias, rodos, net saulė išlindo.

Taigi, šios naujos rubrikos pirmosios dalies moralai gana paprasti:

1. Pensininkai irgi skaldo prikolus.

2. Vaikai žviegia tol, kol supranta, kad profilaktinė apžiūra pas dantistą nėra tokia baisi.

Jeigu kada buvai profilaktinėje - pažvaigždink ir pakomentuok, jeigu ne - pažvaigždink ir pakomentuok.

Iki kito susiskaitymo, likit sveiki, gyvi ir negyvi.

Nuoširdžiai, Sūrelis.

Tingiu galvot pavadinimąWo Geschichten leben. Entdecke jetzt