Neredeyse 1 yıldır internet üzerinden konuşuyorduk. Ama sonunda hepimizin beklediği o gün gelmişti. Sonunda birbirimize kavuşacaktık. Kazandığımız bir sınav sonucunda kavuşmakla kalmayıp birde beraber Minnesotaya 2 yıllığına okumaya gidecektik...
Sabah erkenden uyandım tabiki hemen kızları aradım. Hepsinin uyandığından emin olabilmek için çünkü saat sabahın 7'siydi. Hemen herkesi aradım herkes uyanmıştı. Saat 08.30'da hepimizin havaalanında olması gerekiyordu. Bavulumu son kez kontrol edip kapattım. Ayyy çok heyecanlıydım bi ara nefes felan alamadım o kadar! Neyse hazırlanıp evden çıktım. Annemin gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olsada mutlu olduğunu biliyodum...
Evden çıkıp taksiye bindim ve 1 saat sonra sonunda havaalanına varmıştım. İçeri girip kafamı sağa sola döndürdüm biraz ilerledikten şonra şu nefret ettiğim şu *biip biiğiiip* aletinden geçtim. Kafamı bi çevirdim aneemmmmmmm kızlar toplanmış bana doğru koştu bende onlara koştum ve sarıldık hepimiz dengemizi kaybedip yere düştük. Koca havaalanında yerde yatmış bir şekilde kahkaha atıyorduk. Baya bir süre öylece kaldık sonunda kalkıp 1 yılın hasretini giderdik. Sonra çok asil bir bayan bize doğru geldi.
''Siz Minnesotaya transfer öğrencilersiniz diğil mi gençler?''
Hepimiz aynı anda ''evet'' dedik.
''Hıh tamam kızlar alın şunları.'' diyip hepimize birer yaka kartı verdi. Ve
''Hadi beni takip edin bavullarınızı verelim sonra artık uçağa bineceksinizzzzz!'' diye devam etti.
Hepimiz kalktık bavullarımızı teslim ettikten sonra hepimiz uçağa bindik. Uçak kocamandı ve çok lükstü. Ben Cansuyla oturuyordum. Doğa Mirayla. İpek Lara ve Hümada 3'lü koltukta oturuyorlardı. Uçak sonunda kalkmıştı hostes mostes baya bi konuştuktan sonra
(Pilot Bey) Her 2 saatte bir herkes isterse uçağın içinde yürüyebilir. Uçuşumuz 20 saat sürecektir dedi.
Ben uzun yolculuklara çok gelemiyodum accıkta korkuyorum birtek ben değil kızlarda korkuyo ama neyse yaw değerdi.
(2 saat sonra)
Biraz mayışmıştım şöyle accık bi gözümü dinledirem dedim bi an uçak sallandı Cansunun eline yapıştım birbirimize bakıp ne olduğunu anlamak için şöyle önlere doğru bakındık. Uçak gene çok pis bir şekilde sallandı tamam işte bir şeyler ters gidiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 İnternet Arkadaşı
Fanfiction7 birbirini göremeyen internet arkadaşları sonunda kavuşuyor...