Biraz mayışmıştım şöyle accık gözümü dinlendirem dedim bi an uçak sallandı Cansunun eline yapıştım birbirimize bakıp ne olduğunu anlamak için şöyle önlere doğru bakındık. Uçak gene çok pis bir şekilde sallandı tamam işte r şeyler ters gidiyordu...
Çok pis bir şekilde titriyordum! Hemen arkama baktım ve Lara İpek Hüma Doğa ve Mirayın'da korkmuş olduğunu yüzlerinden anladık hepimiz endişeli bir şekilde ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk. Önlerden bir hostes biraz öne çıkarak
''Uçağımız teknik bir sorun yaptı en yakın havaalanına inmek durumundayız''
Kızlarla aynı anda birbirimize baktık... Olamaz bu bir şaka olmalıydı yaww! Ne zaman şanslı olduk ki yani ne bekliyoduk off offf!..
Uçak acilen sallana sallana piste indi. Tüm yolcular hostesi takip etti ve bizi havaalanında bir bekletme bölümünde neredeyse 3 saat boyunca beklettiler. O sırada hepimiz tbikisi starbucksımızı içip fotojenik selfieler ÇEKMİYORDUK TABİKİ! Hepimiz sinirli sinirli oturup ''lan napıcaz şimdi'' diye aklımızdan geçiriyorduk. Ben daha fazla dayanamadım nerde olduğumuzu bile bilmiyorduk. İlerdeki hostesin yanına gidip birkaç şey soracaktım kızlarda benle geldi.
İpek çok sinirli olduğundan yanımızdan ''vınnn'' diye hızlı bi şekilde geçip hostesin yanına bizden çok daha erken vardı. İpek bişiler konuştu ama biz hala yürüyorduk. İpek bi an hostesle konuşmayı bitirip bize doğru döndü. Yüzündeki ifade ulan bırak Leonardo dikappırıyoyu al oscarı bu mimik için İpeğe ver! Bi an stress olup adımlarımı hızlattım hızlatmak değil koştum koşmak değil depar attım mq...
Anam kızlar yanımdan ''vınn'' diye geçti. (çok yavaş koşarımda) o an koşabildiğim kadar hızlı koştum ve bende sonunda vardım. İpek bize doğru bir adım atıp
''Uçak bozulmuş baya bir süre burda kalıcakmışız.''
Doğa öne çıkıp ''bir süre derken? Ne kadar mesela?..''
(İpek) 5 saat civarında.
(Lara) Ohaa!! 5 saat miii?
(Hüma) Oha yaa 5 saat napıcaz burdaaaa!??
(Ben) Off off bir an önce Minnesotaya varsak gerçekten yeri öpeceğim.
(Cansu) Aynen!
(3 saat sonra veya daha çok bilemiyrum)
Hepimiz kafalarımızı birbirlerimizin omuzlarına yaslamış bir şekilde böm böm karşıya bakarak oturuyorduk. Miray bir an ayağa kaltı. 1 kafa eksilince hepimizin dengesi bozuldu bi an.
(Miray) Gençler oturup napacaz bari gelin şurda küçük mağazalar var onlara girelim dedi.
(Hüma) Ee Miray haklı böyle oturacağımıza biraz vakit geçiririz.
Hepimiz birbirimize bakıp kafalarımızla onaylayıp kalktık.
Hemen karşıdaki parfüm mağazasına girdik. Doğa İpek Cansu Lara Hüma ve Miray şişeleri üstlerine boşaltıyordu. Bende gülerek izliyodum ya bende biraz döktüm üstüme tbikisi ama duş almadım parfümlerle yani. Sonra mağazadan gülerek çıktık ve karşıdaki yiyecek satan mağazaya girdik. Ordada faqirler gibi denemelik çikalataları bitirdik. (Zengin oldum hahahaha. Zengin oldum sonunda.) Neyseee sonra saate bi baktik hostesin dediği saat gelmişti anam hepimiz birbirimize baktık depar değil deparın ötesinde bişi varsa (bilemiyrum cahilem) hıh işte öyle bir koştuk ki bekleme salonuna bi geldik bizimle bekleyen insanlar yoktu.
Etrafımıza bakındık hepimiz ileride bi kaç insan gördük şu *biip biğğp* aletinden geçip uçağa ilerliyorlardı birbirimize bakıp oraya doğdu deparın ötesinde olan şeysi gibi koştuk. Son kişide geçmişti ve biz hala bağırarak koşuyorduk. Vardığımızda oranın görevlisi olan adam bize bakıp ''Uçağınız kaltı hanımlar geçemezsiniz.'' dedi.
Bi an kendimi tutamayıp ağladım.
(Lara öne çıkarak) Nasıl kalktı yaa nolur biz transfer öğrencileriz nolur birşey yapın.'' dedi adam telsisten uçağın görevlilerine bağlandı. Uçak daha kalkmamış adam bizi geçirdi.
(Görevli adam) Koşun hanımlar uçak kalkmak üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 İnternet Arkadaşı
Fanfiction7 birbirini göremeyen internet arkadaşları sonunda kavuşuyor...