Primavara lasa loc verii, iar acest lucru se simtea si la ferma Goatwhore, era destul de cald in perioada aceasta a anului ( incepului lunii iunie mai exact). Aceasta schimbare brusca de temperatura agita si mai tare spiritele.
Ferma Goatwhore era situata intr-o zona de munte, cuprindea cateva mii de hectare, iar pe teritoriul ei locuiau mai multe familii care erau cu totii in slujba proprietarului. Duceau o viata modesta dar fericita.Patronii, Patrick si Henrieta, iti facura aparitia in fata multimi adunate in centrul fermei. Patrick avea cam 45 de ani, era un barbat nu foarte inalt, slab. Pe chip i se putea citii greutatiile vietii, dar cu toate astea era un om bland si onest. Purta o pereche de blugi rupti si decolorati in urma purtarii excesive, si o camasa veche. Langa el se afla Henrieta, sotia sa, o femeie destul de robusta, de vreo 42 de ani. Avea parul lung si blond, iar rochia lunga care o purta ii scoteau ochii albastri in evidenta.
In general, cei doi erau mereu cu zambetul pe buze, dar astazi li se putea citii fericirea pe chip. Toate priviriile nerabdatoare erau indreptate spre ei.
- Dragii mei, li se adresa Patrick celor adunati, v-am chemat astazi aici sa va anuntam cu mandrie ca nepoata noastra, Mellina, se va intoarce acasa! Asadar, am dori sa o dam o petrecere in cinstea sosirii ei, si bineinteles, cu totii sunteti invitati! Va anunt cu drag ca petrecerea va aveam loc in seara asta, chiar aici, in centrul micutei noastre ferme. Voiam sa fac acest anunt personal deoarece eu si Henrieta suntem extrem de incantati de aceasta veste si am dori sa impartasim aceasta bucurie cu voi, dragii mei! Acum v-as ruga sa ne ajutati cu totii sa pregatim totul pentru sosirea Mellinei.
*** ***
Era ora amiezii la ferma Goatwhore, era din ce in ce mai cald si multi locuitori ai fermei mergeau, in aceste zile toride, in vale, la rau, pentru a se racori, dar astazi toti erau ocupati cu pregatirea petrecerii.
Ferma era situata parca intr-un colt din rai, era o priveliste de vis, unde oamenii convietuiau in armonie cu natura. O mica faptura blajina se observa la marginea padurii, langa malul raului Volt. Era o fetiscana, de vreo 16-17 ani, imbracata cu o rochie lunga, alba care ii venea perfect pe trupul ei. Avea niste forme voluptoase, sanii mari, solduri late, parul lung si blond ii acoperea umerii goi si arsi de soare. Se aseza pe mal, cu picioarele goale atingand apa, nu departe de cararea care intra in padure.
Iubea locul acela, venea deseori pentru a se relaxa dupa o zi obositoare de munca. Avea impresia ca ar putea sta acolo ore intregi. Isi imagina o multime de lucruri, se lasa dusa de val pe sunetul pasariilor din padure, visa cu ochii deschisi la tot felul de lucruri.
Brusc, acea stare a fetei a fost intrerupta de un zgomot slab venind dinstre padure, care se auzea tot mai tare. La inceput nu putu sa isi dea seama ce anume e, pana cand zgomotul nu s-a amplificat. Era sunetul unui motor. Nu vedea prea des chipuri noi pe la ferma, fiind un loc destul de izolat. Simti un fior pe sina spinarii si ramase nemiscata. Langa ea, pe un motor superb, Harley Davidson, aparu o fata imbracata in piele neagra, purtand o casca de protectie pe cap.
-Buna! se adresa ea fetei in alb. As dori sa stiu daca drumul acesta duce catre ferma Goatwhore.
-B..b...buna, d..d..da acesta este drumul, raspunse aceasta cu o voce tremurata. Tu trebuie sa fi M..M..Mellina, nu?
-Da, de unde stiai? Unchiul meu din nou a dat sfoara-n tara ca ma intorc la ferma? spune aceasta amuzata. Si tu esti?
-Ma numesc Lilla!.. Aceasta ridica privirea pentru prima oara si o privi pe Mellina. Era o fata slaba, cu parul scurt,bruneta cu ochi caprui.
-Incatata Lilla, dar ce faci asa departe de ferma? Nu tie frica ca ai sa te ratacesti?
-N..Nu, vin des aici, imi place sa fiu singura.
-Eu ar trebui sa ma indrept spre ferma, am cam intarzia. Vrei sa te duc si pe tine ?
- Aa.aa.. mie cam teama, niciodata nu am fost cu motorul!
-Nu trebuie sa iti fie teama, uite, poti lua casca mea. Aceasta ii puse Lillei casca pe cap avand grija sa ii aranjeze parul. Se urcara amandoua pe motor si pornira spre ferma Henrietei si a lui Patrick.