Her şey her zaman olduğu gibi.Okuldayım, ders dinliyormuş gibi görünüyorum ya da kendimi kandırıyorum bilmiyorum ki.Hoş uzun zamandır neyi bilip neyi bilmediğim belli değil ya olsun.Ya da olmasın.
Her neyse yine çok konuştum, kendimi tanıtmadan hem de.;) Ben Aslı.Lise 3.sınıfım.Antalya da özel bir lisede okuyorum.Bu arada kız lisesi.Hayatım monotonluğun zirvesinde, ama arada renk katan bir yurt yaşantım var.Şu an dersteyim, matematik veya tarih olmadığı sürece ne olduğuyla ilgilenmiyorum aslında.Önümdeki deftere yine aynı ismi karalıyorum , her zaman olduğu gibi tabi. Size yine söylemedim dimi, nerdeyse 3 yıldır sevdiğim biri var, sevdiğim dedim ama sevgilim sanmayın hemen, platonik takılmaktan da biraz ötesi oldu artık o bende ama yine de platonik takıldığım ve artık buna alıştığım diyelim.Siz şimdi diyeceksiniz ki neden koskoca 3 yıldır platonik takılıyorsun kızım git , anlat, kurtul.Hah! İşte orası çok zor.Ben hala en yakın arkadaşına anlatamamış biri olarak söylüyorum bunu size.Nasıl belli etmedin diyorsunuz da siz şimdi.İşte bunu anlamanız için çok sevmeniz gerek, kendinizden kıskanacak kadar çok , başkalarına anlatıpta ona olan saf aşkınıza ihanet edeceğinizi düşünecek kadar çok.Evet çok seviyorum ben bu beni bilmeyen, tanımayan, varlığımdan haberi bile olmayan bir adamı.Bunları sadece size söylüyorum çünkü beni tanımıyosunuz, onu benim anlattığım kadar tanıyabilceksiniz, sizin için hayalden ibaret olacak hep. Belki benimle aynı durumda olanlar kendi sevdiklerini koyacak onun yerine, sevdiğini okuyacak.
Size çok konuştuğumu söylemiştim değil mi,bu da benim kabuklarımdan biri bu arada. Dış dünyamdan iç dünyamın karmaşasını saklayan bir kabuk, kendimden kaçmamı sağlayan duygularımı bastırabildiğini düşündüğüm(!) bir şey. Denemeyiniz dememe gerek yoktur heralde :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Doğru Zaman
RomanceHep çok sevilirdi etrafındaki herkes tarafından.Ama onun istediği başka biriydi, kendisini tanımadığından emin olduğu,ulaşamayacağı biri..