the first meeting

15 2 0
                                    

TRINGGG TRINGGG ''o my eenhoorn wat is dat geluid'' is wat ik denk als ik mijn ogen open en zie dat het mijn wekker is. Ik wil uit bed stappen maar word gelijk tegen gehouden door mijn eenhoorn knuffels dus zeg ik tegen ze 'sorry mijn eenhoorn schatjes ik moet weer naar school' terwijl ik dat zeg zie ik ze sip kijken 'niet zo sip ik kom terug' zeg ik weer en met die woorden loop ik naar de badkamer. Ik neem een snelle douche en kleed me om in een roze T-shirt en witte broek ik ga snel naar beneden om mijn tas in te pakken als ik mijn eten in mijn tas wil zetten zegt mijn moeder van boven 'Fien ook iets van fruit in te tas' 'oké' roep ik terug. Op dat moment kijk ik in mijn lunch zakje naar wat ik had gezet ik zie 6 cup cakes 3 paarse en 3 roze ik kijk in de koelkast en zie een bananen cup cake. 1 erbij is niet erg en ik stop hem in mijn zakje en dat zakje zet ik weer in mijn tas. wat ze zei iets van fruit en banaan is fruit dus. Als ik klaar ben met inpakken trek ik mijn schoenen aan en schreeuw 'doei' ik hoor mijn moeder vragen wat ik voor fruit heb maar ik ren snel weg alsof ik het niet had gehoord. Opeens ik bots tegen iemand op en val ik op mijn rug het deed minder pijn door mijn tas ik laat ook de twee cup cakes die ik in mijn hand had vallen. Als ik omhoog kijk zie ik vier jongens die hun lach proberen in te houden en ik sta hier op het punt te huilen als ze dat zien kijken ze me bezorgt aan 'are you alright girl' vraagt 1 met heel lang haar in het engels ik schud mijn hoofd. Ze helpen me opstaan en ik zie mijn twee cup cakes op de grond liggen dat waren de laatste cup cakes die ik had en nu liggen ze op de grond. Dan bedenk ik me dat ik nog in mijn tas heb liggen ik word gelijk blij als ik mijn tas van mijn rug pak en erin kijk verdwijnt mijn smile gelijk mijn cup cakes zijn gewoon geplet ik voel een traan over mijn gezicht rollen. 1 van die jongens denkt grappig te en pakt mijn tas lachend af als hij erin kijkt gaat zijn lach ook weg en daarna vraagt hij 'why would you stop glaze loose in your bag' ik kijk de jongen aan en zie dat hij bruin haar heeft en blauwe ogen dan zeg ik 'I fell and then my lunch crushed in my bag' ik pak mijn tas af en ren dan naar school. ik ben nog net op tijd in de klas en ga naast mijn bff zitten, Kelsey kijkt me met grote ogen aan en fluistert 'waarom heb je gehuild?' 'ik heb geen cup cakes meer nul zero nada het leven is stom' 'je mag een cup cake van mij' 'ik hou weer van het leven jeej'

Pauze

Ik en Kelsey gaan op dit moment naar buiten daar hebben we meestal pauze met Rick, Mick en liv hun zijn een drieling en ze zijn echt grappig. Als we aankomen zijn hun er al 'zo Fien hoe was je dag?' vraagt Mick nadat ik ze alles had verteld en 4 cup cakes ophad van ieder 1 gaat de bel weer en gaan we naar onze klas. Nu zit ik met Rick in de les en opeens word er omgeroepen dat we volgende pauze naar huis mochten de hele klas juicht en zo zaten we een half uur onze les te volgen tot de bel gaat. iedereen levert zijn huiswerk van vorige week in en ik wou doorlopen maar de juf stopte 'Fien waar is je huiswerk' 'in mijn tas besmeurt met glazuur' zeg ik terug 'dat is de slechtste smoes ooit' 'wilt u het zien?' 'ja liever wel ja' ik ga in mijn tas en pak mijn huiswerk het helemaal roze en paars ik leg het op haar tafel 'alstublieft' zeg ik en ga weg naar huis.

You can call me cupcake prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu