Hi .
Am vazut in mai multe locuri lucruri gen :"Directionerii sunt obsedati " .
A fi Directioner nu inseamna a asculta One Direction si a spune despre ei " Mama, ce buni sunt! " . A fi Directioner nu inseamna a avea 1000 de lucruri cu ei doar pentru a le face in ciuda celorlalti Directioneri care nu isi permit atatea chestii .
A fi Directioner nu inseamna a fi obsedat de 5 baieti .
Directionerul este acea persoana care ii respecta pe baieti pentru toate chestiile care le fac .
Un Directioner nu se opreste din a-i iubi doar pentru ca unul s-a apucat de fumat si ceilalti au iubite .
Odata ce devii Directioner , nu te mai poti lasa de ei . Sunt ca niste droguri . Numai un Directioner adevarat stie ce inseamna asta .
Cand ii asculti , inima ta sare pe ritmul muzicii . Cand ii vezi castigand premii , esti cel mai mandru om din lume .
A fi Directioner nu inseamna a avea tot timpul ganduri perverse cu ei .
Intrebarea e : CUM SA NU II IUBESTI ?
Unii oameni ii judeca doar pentru ca sunt frumosi , au niste voci pe care pana si ingerii sunt gelosi , inoata in bani , au jumatate dintre fete la picioare , fac fetele sa tipe mai tare doar apasand butonul de Follow pe Twitter , decat fac acei baieti care nu au altceva mai bun de facut decat sa le gaseasca defectele .
Poate nu sunt perfecti . Poate nu sunt cei mai geniali oameni din lume , dar One Direction sunt niste ingeri trimisi de la Dumnezeu .
De ce spun asta ?
Cum s-au nimerit toti in acelasi sezon la X factor ?
One Direction nu este doar o trupa .
DACA NU ITI CONVINE , ESTI HATER , II CREZI GAY , POTI SA DISPARI !
De ce sunt gay ? De ce multi oameni spun asta despre ei ? Sunt gay pentru ca se iubesc ca niste frati ?
Vor doar faima ?
Daca ar fi vrut doar faima si bani , nu ar avea acea relatie cu fanii . Baietii astia dau tot ce e mai bun pe scena , doar pentru a ne face pe noi , Directionerele sa uitam de toate si de toti si sa ne concentram la ei , la nebunia lor , la modul in care isi traiesc viata pe scena , pentru fanii lor .
Nu au inima ?
Au donat o gramada de bani in diferite locuri , pentru a salva niste copii , niste batrani .
Nu merita respect ?
Nu ii respecta ! Daca tu esti atat de fier de calcat incat sa ii faci in ultimul fel , ei bine , mananca o grenada si fa un bine poporului .
Sunt niste copii idioti ?
Bine ca esti tu perfect !
De ce am scris asta ? Am scris-o in numele Directionerilor care se sinucid din cauaza acestor oameni care se iau de baieti .
"Nu jigni idolul cuiva ! Poate fi singurul lucru care il tine in picioare ! " - Niall Horan .
Nu iti place One Direction ?
Bine , nu este nicio problema , dar macar nu ii jigni degeaba ! Le stii numele , nu povestea !
Harry nu este un baiat care isi bate joc de fete ! Fetele isi bat joc de el , pentru ca el iubeste cu adevarat ! E singur ? E un print ce nu si-a gasit inca printesa .
Liam e plictisitor ? Doar un Directioner stie prin cate a trecut acest Liam Payne ca sa traiasca .
Zayn Malik e un terorist ? Daca esti mulsulman , nu inseamna ca esti terorist ! Zayn e un inger care nu ar face rau nimanui !
Niall Horan nu stie sa cante ? Jumatate din fetele de pe Pamant sunt moarte dupa el si dupa vocea lui .
Louis Tomlinson e un idiot ? Tommo e un baiat care vrea sa demonstreze ca faima nu il va schimba !
Ii respecti , esti respectat !
Ii judeci ? Mananca o grenada .
Nu toti eroii au pelerina .
Nu toti ingerii au aripi .
Nu toti printii au coroane .