2

3 0 0
                                    

Time skip! Loren is na de zoveel uur geland in Californië!
Ik stap uit de prive jet en zie dat de werkers die bij de airport werken meteen naar ons (loren en haar manager) toe lopen. Ze begelijden ons naar de ingang. Zodra ik binnen ben zie ik 2 personen voor het raam staan van de volgende hal. Mijn ogen worden groot en er ontstaan allemaal emoties. Cameron. Hayes. Ik gil et bijna uit als ik die ultieme blije gezichten van hun zie. Ik ren de hal door naar het volgende deel van de airport. Wanneer ik een paar meter voor Hayes en Cameron sta beginnen ze zo snel mogelijk naar me toe te rennen. Hayes is eerder en tilt me op en slaat zijn armen om me heen, waarbij ik mijn armen om zn nek sla en em een lange knuffel geef. Wanneer we allebei los laten ren ik naar Cameron en doe het zelfde, een lange fijne knuffel. Wanneer ik los laat zie ik dat ze allebei tranen in hun ogen hebben. En wanneer ik iets nats op mn wang voel merk ik dat ik ook tranen begin te krijgen. "IK HEB JULLIE ZO GEMIST GUYS" schreeuw ik bijna. Hayes slaat zijn arm om me heen en knuffelt me van de zijkant. "Wij jou ook Loren! Niet normaal" Zegt Cameron en doet hetzelfde bij me alleen dan aan mn rechterzijkant. "Kom mee laten we naar huis je zal we moe zijn" zij Hayes na een paar minuten zo gestaan te hebben. "Ja en ik heb honger! Lets go!" Antwoord ik. Ik merk dat de jongens naar me lachen waarbij ik terug lach.
Time skip- loren en de boys zijn nu aan de bar (keuken tafel ding) en zijn mac donalds aan het eten.
"Hmmm je wil niet weten hoeveel honger ik heb." zeg ik tegen de boys. "Oh yeah ik ook" "Hayes jij hebt altijd honger." Roep ik lachend terwijl hij naar de koelkast loopt om drinken te pakken. Ik kijk rond. "Damn jongens, tis echt fijn om weer thuis te zijn." Zeg ik glimlachend. "Wat wil je zo doen? We kunenn een film kijken? Of naar de stad?" Vroeg Cameron. "Hmm film klinkt goed, Jij ook Hayes?" "Uhu" hoor ik em antwoorden. Toen we klaar waren met eten gingen we naar onze chilling room. De kamer had een grote confortabele bank met een grote tv aan de muur. Al snel pakte ik netflix erbij en koos een horror film. Net zoals vroeger, ik keek altijd horror films met mn broers en dan schuilden we bij elkaar. "Loren hallooo? Zet je de film nog aan lieffie?" Hoor ik Cameron zeggen en al snel merk ik dat hij voor me staat en bezorgd kijkt. "Uh haha ja sorry!" "Gaat alles wel goed Loren?" Antwoord hij. "Ja ik zat gewoon weer in mn gedachten." Glimlachde ik. Zodra de film begon zaten we op de bank. Cameron links, Hayes rechts en ik int midden. Ongeveer in het midden voelde ik mn ogen weer zwaarder worden en viel ik inslaap op Cameron's schouder.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Famous LoveWhere stories live. Discover now