Τελικα Ησουν Περιεργος....

70 18 67
                                    

Hey Αγαπες μου...... Θα γραψω 13 γεγονότα για εμενα... Θελω να ευχαριστήσω την Elina_L7 που με προκαλεσε.... Ευχαριστώ αγαπη <3.....
Λοιπον λεω να
ξεκινησω...

*1)Με λενε Εβελινα...

*2) Ειμαι 16 χρονων...

*3)Ειμαι Δυδιμακι..... <3

*4) Ειμαι παρα πολυ τυχερη... Γιατί εχω τις καλύτερες κολλητες EVER.... Σας αγαπώ αγαπες μου <3

*5)Αυτον το καιρό εχω κολλήσει με τον Dylan O'Brien.... Απλά λατρευω teen wolf...

*6)Οσο περιεργο και αν ακούγεται, δεν έχω ερωτευτεί ποτε στην ζωη μου...
Με ελκύει η εξυπνάδα... Που σε αυτη την ηλικία, για να την βρεις στα αγορια, πρέπει να ψάξεις με μεγεθυντικό φακό.... (αμα το διαβαζει κανένα αγορι αυτο... Sorry.... Μπορεί να είσαι η εξέγερση)

*7)Οταν γελαω, ειμαι σαν φονικο οπλο... Κοπαναω και σπρωχνω τους ανθρώπους γυρω μου.... Για αυτο και απο τις φίλες μου, έχει εφευρεθεί ο Εκβιασμος
"Θα γελασω πανω σου"...... Ναι, εχουν υποφέρει πολυ....

*8)Θα ήθελα πάρα παρα παρα πολυ, να εξασκηθώ στην ξιφασκια και στην τοξοβολία!!!!

*9)Πιστευω στα παραφυσικα.... Γιατι ειμαι της αποψης, οτι πιο αληθινο, δεν ειναι αυτο που βλέπεις, αλλα αυτο που αισθάνεσαι!!!

*10)Λατρευω τις εικόνες, που εχουν πανω τους γραμμένες, διαφορα μηνύματα... Εμπνεομαι ή Γελαω...

Αυτη ειναι μια απο τις αγαπημένες μου!!!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αυτη ειναι μια απο τις αγαπημένες μου!!!!!

*11)Ειμαι σχετικα φιλικος άνθρωπος(αρκει να σου αξιζει να ειμαι φιλικη μαζί σου)

*12)Ειμαι παρα πολυ περιεργη και τρελη (με την καλη εννοια)... Τοσο που καμιά φορά οι φιλες μου αγανακτουν.... Δεν τις αδικώ...

*13)Με νευριαζουν πολυ οι άνθρωποι που απαιτουν.... Που απαιτούν τον σεβασμο σου, την προσοχη σου και γενικως, αυτοι, που για καποιο ανεξήγητο λογο, πιστεύουν, οτι μπορουν να σε διαταζουν! Πραγματικα δεν τους αντεχω αυτούς τους ανθρωπους!

Αυτα ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ......

Θελω να προκαλεσω τις

lena_eua

alikimp_18

Rafaella_Tms

DemyDimitra

Kassy_Daule

xristinakiusSs12

RaniaStyles1

Anastasia_Vkator

Δήμητρα, αν αναρωτιέσαι, γιατι δεν σε έβαλα, ειναι επειδή εχεις ηδη προκληθεί...

Αυτα ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΕΣ.... Περιμένω να δω, αμα θα κανετε την πρόκληση....

             13 Facts About MeWhere stories live. Discover now