Fekszem az agyban,este fel2 korul jarhat az ora kattogasa.Engem megse az kot le,hogy a francba fogok felkerni reggel hanem megint csak te toltod be gondolataimat.Ujra es ujra ez mar beteges annyiszor ismetlodik.Szemedbe amugy sem mondhatom,nem keresel,nem kereslek,nem beszelunk.Hat itt elmondom amit amugy se mernek neked elmondani.
Minden titkomat,gondomat,bajomat,eszmemet megosztottam veled.Erre meg itt hagytal a francba.Mire volt jo ez az egesz?Miert csak jatszottal?Vicc,hogy ez mekkora kozhely.Koszi szepen,most akkor,hogy foglak kitorolni az emlekezetembol?Hogy fogom elfelejteni a nyari esteinket?Mert igen kettonk kozul en szenvedek nem te,en sirom magamat alomba nem te,en erzem rosszul magamat nem te!Csak meg egyszer hadd mondhatnam el ezeket neked.Tudom,soha nem voltam a fontossagi listad elen.Nem is vartam el.De ezek utan szarul esik.Szarul esnek a dolgok mert bocsanat de emberbol vagyok.Erzo leny vagyok gyere fogj meg!Megmutatnam,azt a fajdalmat amit erzek,hadd erezd egy kicsit.De nem teszem,mert nem vagyok olyan kegyetlen mint te.Kettonk kozul nekem volt fontosabb,ertem.Elfogadom.Helyesbitek,elfogom fogadni.Sajnalom,hogy a baratsagunk neked szart se ert.Kepzeld nekem te voltal az egyik legjobb baratom.:)Az,hogy tul leptuk a baratsagzonat nem csak a te hibad.De en nem sajnalom.4napomat tokeletesse tetted.Es igazabol kezdd elmulni a fajdalom.:)Mar csak az uresseg maradt,vagyis kezdd az maradni.De az tenyleg kongo uresseg.Eloadom mindenki elott,a kepek kedveert amiket te is latsz ,hogy rohadtul semmi bajom nincsen.Beleburkolozok a latszat fuggonyebe.Vegul is.Kit erdekel?:)
Csak ennyit akartam.Amugy hianyzol!:)