Buna dimineata!Ma numesc Larry si am 23 de ani.Mda...ma duc sa fac un dus si revin.
DUPA 30 DE MINUTEAm revenit.Se pare ca am stat destul de mult in dus.Stiti!In ultima vreme ma gandeam sa merg cu prietena mea,Sarah,in Hawaii cu avionul privat.Sunt sigur ca va fii innebunita.Azi ii voi face surpriza.O voi invita pe la 20:00 sa dam o mica petrecere si ii voi face surpriza.Zic sa ii spun sa-si faca bagajele pentru ca peste o saptamana vom merge departe cu avionul.Sa vad ce fata va face.Cred ca va fii extrem de fericita.
DUPA 8 ORE:
-Buna,Sarah!
-Salut!
-Deci ai venit pana la urma.Ai zis ca nu poti ca mergi pe terasa cu fetele.
-Am judecat ca ar fi mult mai bine sa vin la tine.
Era atata de seducatoare!Avea parul ei blond ondulat,o rochie neagra de seara mulata si niste pantofi negri cu toc.Rujul stralucea pe buzele sale moi.
-Larry!
-Da!
-Pentru ca m-ai invitat la tine.Ca sa te uiti pe tavan?Revino-ti!
-Pai,te-am invitat la mine ca sa iti dau o veste minunata.
-Care e aceea?
-Eu zic ca pana saptamana viitoare sa iti faci bagajele!Mergem in Hawaii.Platesc eu tot!Nu-ti fa griji!
-Vai,iubitule!!!Ce pot sa zic?!Mi-ai facut cea mai frumoasa surpriza.Te iubesc!
-Si eu!!!!!!!Sarah a plecat entuziasmata.Stiam eu ca o sa-i placa!In fine!E seara.Trebuie sa ma culc.Noapte buna!!!
CITEȘTI
Singuri in pustiu
AdventurePrima mea carte,foarte emotionant.Sper sa va placa.Am multe surprize.Hai ca nu va mai tin de vorba.Bye,bye!!!