5.7 jsme se dali dohromady... Spali jsme spolu a mezi námi to bylo všechno skvělý. Odjela jsem na dovolenou a ty si psal jak moc ti chybím a že to 10 dní nevydržíš. Když jsem přijela, už odpoledne jsme byli venku. Byla jsem strašně ráda, že jsme spolu a že si i ty šťastný. Před ostatníma jsme nic neříkali, nemuseli vědět co je mezi námi. Dokázali jsme si povídat i 5 hodin v kuse. Jezdili jsme v noci s Danem na Shellku na kafe a všechno to bylo perfektní. Já chodila do práce, ty taky, takže jsme se viděli až večer ale nám to stačilo. Měla jsem s tebou ty nejúžasnější chvíle jaký jsem mít chtěla. Potom mi z ničeho nic napsala jedna holčina z Orlíka. Znaly jsme se spolu delší dobu a tak jsme se domluvili že přijede a něco podnikneme. Přijela k nám, pomáhala mi uklízet stejně tak jako já ji. Večer jsme jezdili odvážet její kamarády do další vesnice a všechno bylo fajn. Měla jsem ji jako kamarádku, která o mě a něm věděla. Seděla s námi venku povídali jsme si a docela se i bavili. Jednou v sobotu bylo posezení přesně tam kde ty bydlíš. Napsala jsem ti, že tam jedeme. Ona řídila. Asi po hodině co už jsme tam byli, jste si šli spolu koupit pití. Přišla za vámi tvoje macecha a nabídla ji pod mým jménem že má jet s vámi do divadla. Ona neřekla vůbec nic na to, že se jmenuje jinak. Ty si byl vedle se svým kamarádem a pak, když si to zjistil neudělal si vůbec nic. Druhý den jste jeli do divadla a já byla docela zklamaná, že jela ona s tebou. Neskutečně mě to rozčilovalo. Psal si, že mám na vás počkat, že přijedete do 11. Já ji vidět v ten den nechtěla. Šla jsem domu a v půlce cesty si mi volal. Ptal ses kde jsem a proč jsem nečekala. Řekla jsem, že tam nebudu sama a že jsem na cestě domu. Ty si pro mě přijel a odvezl zpátky nahoru ke krámu. Já čekala a doufala jsem, že budeme sami ale ono samozřejmě ne. Ona tam seděla a čekala na nás. Řekla jsem si že to třeba bylo jen tak, že to nechtěla maceše odmítnout a tak že to přejdu. Asi po půl hodině se mě začala ptát jestli nechci odvést domu. Já vůbec nechápala proč bych měla jít domu já, když chci být s ním. To ona by měla už odjet. Ty si neřekl ani slovo. Když byly asi 3 hodiny ráno řekla jsem, že jdu domů a ona hned že mě odveze. Vy jste tam seděli bůh ví do kolika ale v půl 6 mi přišel od ní snap, kde bylo tvoje auto a tam napsáno ,,Nejlepší noc s miláčkem''. V tu chvíli jsem nevěděla co si mám myslet. Buď že to dělá schválně a nebo je to tak, že jste spolu. Pořád jsem čekala, že mi něco napíšeš ale ty nic. Ani čárka. Byla jsem zoufalá z toho co se děje a tak jsem ti napsala jak dál. Ty si vůbec neodepsal, na nic nereagoval. Napsala jsem ti znova a pak zase nic. Už mi docházely síly a tak jsem ti napsala že budeme kamarádi a ty si hned odepsal ,,OK''. Ona je teď vysmátá protože vyhrála. Podle mě jí šlo celou dobu jen o tebe. A ty si mě naprosto vymazal. Ani jediný důvod proč je to všechno pryč, vůbec nic si k tomu neřekl. Ona po tom všem jezdí dál a je největší frajerka. Nevadí ti, že si vymýšlí pohádky že všechno co řekne není pravda. Jsi slepý. Buď tě okouzlila tím, že ví něco o autech a nebo si se prostě zamiloval. Jen si myslím, že by bylo fér mě něco říct a ne mě nechat jen tak být. Celou dobu jsem věřila tvým kecům, celou dobu jsem tě poslouchala a jak to dopadlo? Ty, který říká, že s ním nikdo nevydrží a že si hrozný sobec si to nevydržel se mnou! Strašně moc bych chtěla, aby si přišel zpátky a řekl že to zkusíme znovu. Já vím, že po tom všem bych do toho šla klidně zas. Kývla bych ti na všechno i když nemám jistotu že to neuděláš znova. Mám tě hrozně ráda a ta představa, že už žádný sezení v autě nebo ježdění na kafe ve 2 ráno nebude mě ničí. Brala bych tě zpátky za každou cenu!!!
Příběh podle pravdy. Všechno tohle se mi bohužel stalo a já musím začít nějak dál...
Takhle skončil můj ,,Prázdninový románek''. Přijde jedna zrzavá mrcha a sebere vám ze dne na den člověka se kterým jste trávili ty nejlepší chvíle.
Děkuji vám moc za čtení, teď už se jen dát dohromady. Kdyby byly nějaké rady sem s nimi. Budu moc ráda...