Bună dragi cititori,sper să vă placă povestea care vo spun astăzi!😊
Mă cheamă Maria și am 16 ani la vârsta de 9 ani părinți mei au murit eu am rămas în grija bunicilor,ei mă încurajau mult să mă apuc de muzică.
Într-un final am intrat la o școală de muzică din orașul meu,acolo am întâlnit mulții copii care știau să cânte la diferite instrumente,mi.a atras privirea un băiat cam de vârsta mea care cânta la pian.
Am intrat în clasă și am observat că se uitau la mine ca la o străină.
Acel băiat care cânta la pian a venit la mine și a început să vorbească cu mine:
-Bună!Mă numesc Adrian.Pe tine cum te cheamă?
-Bună!Mă cheamă Maria.
-La ce ști să cânți?Mă întreabă el cu un glas blând.
-Știu să cânt la vioară. Îi răspund eu timidă
-Mă bucur!Vrei să cântăm împreună?Mă întreabă el bucuros.
-Sigur. Îi răspund eu și mai bucuroasă.
Am început să cântăm,toți se uitau la noi și aplaudau,le plăcea muzica mea,nu muzica noastră.
Sau terminat orele ,am ieșit din școală și când am vrut să mă urc pe bicicletă Adrian a venit la mine:
-Hei!Vrei să mergem împreună acasă?Mă întreabă el timid
-Sigur!Îi răspund eu fericită
În drum spre casă am vorbit mult despre pian și vioară,el mi.a spus povestea lui.
Părinți lui plecat mereu în curse și el rămânea singur acasă,și începea să cânte la pian asta era salvarea lui,a început să cânte la pian de la vârsta de 5 ani.
Într-un final părinți lui iau auzit muzica care ieșea din mâinile lui și lau trimis la această școală,el a mai spus că iubește această școală mai mult ca pe părinți lui.
Și eu iam zis povestea mea,îi povestea plângând ce mi sa întâmplat în acești ani.Hei sper că va plăcut prima parte !
Pupici!😘😘😘
CITEȘTI
Povestea Mea
Romance"POVESTEA MEA" Vreau să vă spun povestea mea,am plâns mult,am țipat dar în final mi.am dat seama că pot povesti tuturor povestea care mă bântuie de ani buni. În povestea mea nu este nimic fals ,o să vă zic tot adevărul. ❤