Második nap

14 0 1
                                    

Robbal együtt mentem be a suliba de nem tudom hogy pontosan mi is van most köztünk. Nem tudom hogy télleg tetszik e nekem. Olyan fura gyerek! Lehet, hogy titkol előlem valamit?
-Ell?- szólt hozzám Rob.-Igen?-kèrdeztem vissza.-Este a mozi után átjössz hozzám?-Persze!-motyogtam,de sejtettem, hogy valami nem stimmel.
Suli után elmentünk moziba majd átmentünk hozzá.
Elővett valami fehér port ès kiszórta az asztalra. Következő pillanatban rájöttem, hogy mi az: DROG! Felszívta èn pedig ráüvöltöttem!
-Rob te mi a szart kèpzelsz magadról?-kérdeztem- Gyere próbáld ki te is.-Nem leszek hülye! NEM!-Kèrlek a kedvemèrt. Olyan helyes! Nem tudtam ellen állni a gyönyörű kèk szemeinek! Odamentem ès kipróbáltam! Olyan jól èreztem magam! Arra emlèkszem az egèszből, hogy csókolóztunk!
MÁSNAP REGGEL:
-Ell jó volt a tegnap esti hancúr?- kèrdezte èn meg nagy szemekkel nèztem rá! -Hogy mi van?-Nem emlèkszel? Tegnap lefeküdtünk!
Úristen ennyire be lettem volna tépve hogy lefeküdtem vele? Ha igen remèlem, hogy nem estem teherbe!
Amikor mentem hazafele vettem egy terhessègi tesztet! Otthon megcsináltam ès pozitív lett! Elhatároztam hogy elmegyek orvoshoz! Másnap meg is tettem ès a terhességi teszt nem hazudott! 17 vagyok nem most akartam teherbe esni!
Tudni kell rólam hogy kicsikoromban elvesztettem a szüleimet egy autobalesetben. Èn is bent ültem a kocsiban de èn túl èltem! Nagyszüleim neveltek, de amikor betöltöttem a 16. születèsnapomat akkor elköltöztem otthonról. Terhes vagyok úgy, hogy nincs senkim.
Ráírtam Robra ès elmesèltem neki mindent.
-Szia Rob el kell mondanom neked valamit.-nyügtem ki!-Mondjad!-válaszolta vissza.-Terhes vagyok!
Erre már nem írt vissza! Másnap bementem a suliba ès ott találtam Robot!
-Nem szülheted meg!
-Rob nem fogom elvetetni!
- Jó de akkor tudd meg, hogy nem fogok segíteni felnevelni.

Hát sziasztok itt az új rèsz! Remèlem tetszik! Nem a legvidámabb de erről szólna ez a könyv!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Függősèg ès szerelem!Where stories live. Discover now