Hee sonunda o gün geldi çattı. Çok heyecanlıyım. Yeni şehir ve yeni okul. Lise 3.sınıfa başlıyorumm!! Heyyoo!! Neyse hemen giyinmeye başlıyim daha yapicak çok işim var!!
Sonunda giyindim. Çantamı hazırladım. Aşağıdan annem bağırdı:-Hadi kızım kahvaltı hazır!! Yoksa daha uyanmadın mı??
-Uyandım anneee!!! Geliyorumm!! dedim ve aşağıya indim.Gizemden mesaj geldi " Ayyy! Çok heyecanliyimmm knk." " Acaba sınıfta yakışıklı erkekler var mıdır??"
Bende cevap olarak :
"Öff kızım aklın fikrin hep erkeklerde, ben en çok hocaları merak ediyorum. Acaba iyi ders anlatabilicekler mi? "Gizem mesajımı gördü ama cevap vermedi. Mesajıma cevap verilmeyince çok sinir oluyorum ve o bunu biliyor. Kesin beni kızdırmak için yapıyor!!
Servis kornasını bağarttırdı. Odamdan inip servise koştum. Ellerim titriyordu. (Ne bu, bu kadar okul sevdası böyle) diye iç sesim konuştu. Biraz hakli sayılır yani. Her neyse servise bindim. Arka koltuğun cam kenarına oturdum. Gizem bizim servisle gelmediği için üzgündüm. Onu annesi işe giderken bırakıyor. Şanslı kız ya. Senanur da aynı şekilde annesi bırakıyor.
Benden önce bir kız ve bir erkek çocuk binmişti. Galiba sevgililer,çok oynaşıyorlar. Bir önümde oturdukları için çok rahat görebiliyordum. Iyy çok tiksinç. Böyle sevgilileri hiç sevmiyorum. Bir de böyle yavşak kızları!! Çocuk çok yakışıklı olabilir ama ağırdan alir insan bıraz ne bu böyle canım!!diyerek yine kendi kendime konuşuyordum.
Birden şöför ani bir fren yapınca kendime anca geldim. Öğrencileri almayı unutmuşuz. O yüzden fren yapmiş. Özür diledi. Servis şöförü annemin teyzesinin eniştesinin oğlunun kızının oğluymuş. Evet anlamak zor olabilir. Bende ilk iki saat düşünmüş ve anca anlamıştım. Sjjsjsjdjejd!!
Sonra geri geri çıktik ve bir kız bir erkek yine bindiler. Galiba bunlarda sevgili!! Aah Aman Tanrım !! Çocuk çok yakışıklıymış demek isterdim ama ben erkeklere değil derslerime bakıyorum. İç sesim yine (Şu an kendine yalan söylüyorsun. O çocuk taş meteor!!Şu an için gidiyor!!) diye birde espri patlatti!! Bende iç sesime "Kes sesini" diye bağrinca bütün gözlerin üstümde olduğunu fark ettim. Ah işte şimdi bittim !! Herkes bana gülüyordu. Kafamı kaldırıp onlara bakıca meğersem o şımarık çocuğa gülüyomuş bütün kızlar. O şımarık çocuk ile gıcık sevgilisi sapık sapık konuşuyolardı. Midem kalkmıştı. Birde kız eteğini öyle kısaltmışti ki bir tarafı gözükecek diye ben utandım.
Sonunda okula gelmiştik. Ve o garip tiplerden kurtulduğum için çok mutlu olmuştum. Evet belki tamamen kurtulamamış olabilirdim ama yine de rahatlamıştım. Servisten en son ben indim. İndiğim gibi Senanur ve Gizem'i karşımda buldum. Çok sıkı sarıldık birbirimize. Sonra ben geri doğru çekildim. "SELAM OKULLL!"dedim ve
- Ben sizleri çok özledim yaa!! dedim.- Daha geçen hafta birlikteydik.dedi Gizem .
- Gizem kız özlemiş işte bırak!! Aa!! Bende seni çok özledim Çisilimm!! dedi Senoşnur.
- Hadi sınıfa çıkalım çok güzel bi sınıfımız var lann!!dedi Gizem.
-Kesin içerde iki üç şımarık ona göre yakışıklı gördü hemen sınıfı beğendi diyince bana dil çıkarttı ve sınıfa girdik.
- SELAM SINIF !!!! diye bağırdığımda herkes bana baktı. Erkekler beni yiyecek gözde kızlar gıcık olmuş gözleriyle baktılar.Erkekler direk " Aleyküm Selamm! Hatunn!! dediler. Dövücektim onları kendimi zor tuttum. Ama sadece bir tanesi selamımı almadı. O da en arka sırada oturan erkekti. Kızlar onun etrafına toplanmış arkaları dönük şekilde "Seloommm" dediler. "Allah'ım Yarabbim havanızı yesinler " dedim. O sırada kızların olduğu bölgeden erkek sesi geldi ama iki erkek sesi. Birisi içerden birisi kapının önünden "SELAMM" diye çekici bir ses tonuyla bana baktılar. Of olamazz !!!! Yine mi siz??!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnanamıyorum Âşık Oldumm !!
RandomBen Çisil. 17 yaşındayım. Yeni okul ve yeni arkadaşlar ile tanışmak için sabırsızlanıyorum. Biz başka bir şehirde yaşıyorduk. Şimdi İzmir ' e taşındık. Tabii yaşadığim şehirden ve arkadaşlarımdan ayrıldığım için üzgünüm ama bir yandan mutlu. Orada d...