Pentru totdeau..

29 0 0
                                    

Si vreau sa spun ca o sa te iubesc pentru totdea...

Cine esti?De ce imi scrii?Ne cunoastem?Ma iubesti?

Da , da , te am vazut atunci timid in banca ta cum te uitai la mine.Era aceea zi in care te am luat in brate doar pentru ca imi erai drag...dar apoi..

De ce a trebuit sa te indragostesti de mine?Sunt cea mai josnica fiinta de pe acest pamant.Uite cate fete te vor ,uite ce frumoase sunt..NU TE MAI UITA LA MINE !
Si totusi multumesc ca m ai salvat de singurate.

Am fost prieteni pana cand...

Veneai la mine in fiecare zi ,te faceam sa razi cum nimeni altcineva nu o facea.Ciocolata?Pentru mine?Multumesc iubitule !
Iti voi fii alaturi pentru totdeau...

Ce m as face fara tine?

Ne tineam amandoi de mana si mi spuneai ca nu iti este rusine sa le spui celorlalti ca eu sunt iubita ta.
"Hai sa ne uitam la stele".Imi spuneai aceste cuvinte in fiecare seara cu cer senin.
"Asculta cum bate vantul draga ,zici ca ploua".Desi as fii vrut sa ploua ,sa mi ploua toate regretele.
"Ce m as face fara tine?"
"Nu vei afla niciodata"

Dar eu sunt..

Opreste te ! Nu vreau sa ne mai certam.Eram atat de fericiti.
Se pare ca oricat de mult a i iubii un om tot il vei ranii.Si ce sa ii faci?Sa nu il mai iubesti?Asta este imposibil.
"In sufletul meu inca ploua"
"Dar eu sunt soarele tau"

Si de aceea...
August zilele cand sunt cu tine ! "Pune ti capul usor pe poala mea si dormi puiule, promit ca nu voi pleca pana nu te vei trezii".
Te am asteptat in fiecare noapte sa te intorci sperand ca iti vei respecta promisiunea.Ai..promis..Multumesc ca te ai tinut de promisiune.Si de aceea te iubesc !

Esti tot ceea ce mi am dorit.Imi pare rau cand te supar.Imi pare rau cand te sâcâi.

Te iubesc !

Si de aceea imi pare rau pentru ca...


M-am sinucis.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love HurtsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum