Goedemorgen BO. Begon ik toen ik wakker werd BO sliep nog. Ik gaf haar een kusje op haar neus en ze opende rustig haar oogjes. Zo schattig. Ik liep de trap af naar beneden en de geur van verse warme broodjes en verse groeten en eieren kwamen me tegemoet. Heerlijk. Goeiemorgen mam (kus). Goeiemorgen pap (kus). Zo jij bent vrolijk vandaag. Zei mijn moeder. Ja zei ik ik ben over 3 dagen jarig. Dat weten we toch gekkie zie mijn vader. Hij zei hoe oud word je 11 12. Pap 😂 ik word 15 en dat weet je best. Ik maakte toch een grapje lieverd. Oke grapjas pak jij de bordjes. Zei mijn moeder. Na het eten ging ik naar buiten. Even de konijntjes voeren. En nu gaan ik met BO wandelen. Het was heel rustig bij de weg en ook bij het bos. Niks raars op 1 auto na. Die raar geparkeerd stond half in de berm. We liepen er naar toe en ik zag dat de man aan het dumpen was. Ik riep. heeeeee wat moet dat daar. Met een boze stem. De man schrok en rende naar zijn auto. Pak hem BO pak hem. Zei ik. BO rende ernaar toe. Maar De man pakte haar bij haar nek ze beet en gromde en gromde. Hij gooide haar op de achterbank. En scheurde weg. Ik riep hem huilend en rennend achterna. Ik schreeuwende naar BO. Maar hij reed vol door. Ik rende naar huis en kwam met knalrode ogen thuis. Mijn ouders kwamen naar me toe en vroegen wat er aan de hand was. Ik legde het huilend uit en mijn moeder belde de politie. Ik had ondertussen de helft van het kenteken wat ik nog wist en de kleur auto aan de agent doorgegeven. Hij zei we doen wat we kunnen. Maar ja dat zeggen ze altijd. Ik zei tegen mijn ouders. Dat ik even weg ging een stukje fietsen😏.ik fietste zo snel als ik kon naar de plek waar ik de man zag. Maar er was. Niemand. Ik fietste in de richting waar de man heen reed. En zag in de verte een heel eng raar schuurtje. Maar ja alles voor BO zelf dat enge ding in gaan. Ik fietste ernaartoe. Toen ik er was zag ik de auto van de man. Ik verstopte me op het terrein achter een hooibaal. Tot de man wegging. En dat duurde niet lang hij ging alleen weg zonder BO. Ze moet hier dus ergens zijn. Ik zocht overal. En ja ook in de eng schuur. Maar daar was ze ook niet. Op het laatst ging ik bij het waterkijken. Want ja je weet maar nooit met dat soort mensen. Maar gelukkig niks. Dacht ik ik hoorde zacht gepiep en toen een zachte blaf. Het was BO en ze was dichtbij. Maar waar ik keek om me heen en aan de overkant van de grootte sloot daar lag ze aan de oever in het gras en tussen het prikkeldraad. Het zag er zo zielig uit. Ik dacht gelijk, ik moet naar haar toe. Ik sprong in de sloot en zwom naar BO toe. Hij had haar er gewoon overheen gegooid. Zo zielig dat soort mensen moet je afschieten. Toen ik bij haar was belde ik mijn vader. Ik zie hem waar ik was. En hij en mijn moeder kwamen eraan. Na 5 à 10 min waren ze er ik hoorde ze roepen. Hier ben ik zei ik in de sloot riep ik. Ik zag mijn ouders. Mijn moeder huilde mijn vader had gehuild dat kon je zien. Mijn vader sprong ook in sloot en hielp me met BO los te maken we namen haar mee. Ik gaf haar over aan mijn moeder en we klommen uit de sloot. Toen we het terrein afliepen. Zagen we de auto aankomen rijden. Ik zei dat is hem hij had BO meegenomen. Mijn vader rende naar de auto en trok de man eruit mijn moeder had de politie gebeld en ze kwamen. We hoorde de politie al aankomen. Ze namen de man mee. Mijn moeder zij nog wacht even. Ze liep naar de man heen en gaf hem een keiharde klap in zijn gezicht. Ze zei. Dat is voor wat je mijn dochters hebt aangedaan.😂 ik hou van mijn familie. Toen we thuis waren gingen BO en ik onder de douche en daarna mijn vader. We gingen eten en daarna lekker slapen. Eind goed al goed.
YOU ARE READING
Bo
AdventureDit verhaal gaat over mij en mijn hond BO BO is een Engelse Stafford en is nu 3 en een half jaar oud Samen beleven we heel veel avonturen maar dat gaat niet altijd zonder gevaar...