Adrien...
Sabah okula geldim herkes bir partiyi konuşuyordu benide davet ettiler sadece erkekler olucakmış...neyse okul normal geçti akşam partiye gittim.. Önümüze içki koydular ben içmem dedim ama Kim zorla içirdi ve dozunu fazla kaçırdım...Yazardan..
Parti bitince Adrien sarhoş bir şekilde Merinettenin evine gitti ... Kapıyı çaldı Merinette evde yalnızdı.. (Sıçtın Merinette) :D .. Merinette kapıyı açınca Adrien hemen Merinettenin üstüne çullanıp onu duvarla kendi arasında kısdırdı ;D (Fesat Time)
Ve öpmeye başladı.. Bir süre sonra merinetteyi kucakladı ve odasına götürdü..ve yatağa yatırdı dudaklarını öpmeyi bırakıp boynuna indi ..
Merinette o sırada alkol kokusunu aldı.. Ve debelenmeye başladı.. Bir süre debelendikten sonra yandaki kitapa ulaştı ve Adrienın kafasına sertçe vurdu...Merinette...
Kafasına sertçe vurdum ama o daha çok sinirlendi ve beni duvarla kendi arasında yine kısdırdı ve öpeye başladı ..Yazar : Merinette sana acıdım kurtulcaksin merak etme :D
Merinette : ay sağol vallada bu işi uzatma artık :)
Adrienın karnına vurdum ve kaçtım .. Bu nasıl bir fanteziydi böyle sevdiğim çocuk tarafından tecavüze uruyacaktim az daha ... Neyse hemen dışarı çıktım ve koşmaya başladım.. Alyalara gittim ne olduğunu sordu ama cevap vermedim .. Gece gittiğini düşündüm eve gittim ve her yeri kitledim ..
Sabah..
Adrien..
Merinette suratıma bakmıyordu ne olduğunu anlamadım napmıştım ki ?Adrien : yazarcım dun gece ne oldu?
Yazar : birazdan öğrenirsin ama merinette seni affedicekmi bilmiyorum :D (çok kötüyüm)
Merinette sınifda yalnızdı hemen yanına gittim ..
Adrien : Selam :)
Merinette : uzak dur benden !!
Adrien : ne oldu naptım ben sana ..
Merinette : sana benden uzak dur dedim ..!! Pis tecavüzcü !!
Adrien : Nee ?
Merinette...
Hemen sınıftan çıktım .. Hic birşey hatırlamıyordu .. Arkamdan koştu ve elimden tuttu..Adrien : Dur ..!
Hemen kolumu çektim ..
Merinette : d-do-dokunm bana !
Ve son :D süper oldu yeni bölüm yakında :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize : Değişim ..
RandomAdrien'ın Uğurböceğine Yazdığı Mektubu Kim Okur Ve O Kişinin Merinette Olduğunu Düşünür ... Sonrada Olaylar Karışır...