kalbimde sen, dilimde sen, gökyüzünde gecede sen, güneşte ayda sen, baktığım her yrde SEN...
sana aşık ben, geceleri uykusuz kalan ben, gönlü yorgun ben, şimdi söyle bakalım Ben bu kadar severken neden kalayım sensiz ben...
kalbime aşk olmayı, nefesimi birlikte almayı ister misin DELİ KIz...
içinde sen olmayan aşkı yaşamak, ormanın içinde nefessiz kalmak gibi... anla işte sen olmadan tüm dünya olsa etrafımda boşluktayım sevgili... gel nefesim ol, gitme sonsuza dek sevdiğim ol.
belki sprey boyalarla duvarlara ismini yazamadım ama, kanımla kalbime yazdım ismini orda saklısın...
başka şehirde nefes alsakta, aynı yatakta uyuyormuşçasına seviyorum seni...
yağmurlu bir günde sensizliğe ağladım gözyaşlarımı kimse görmesin diye...
Bir cuma sabahında Allah'a yalvardım seni bana geri versin diye...
Yine saçlarımı okşa o yumuşacık ellerinle
sonsuza dek benim ol gel evlen benimle...
içinde isminin geçmediği bir cümle kuramazken, nasıl adını dahi anmama mı istersin benden...
aklına uyanı değil kalbine geleni seveceksin
bir günde bırakıp giden için değil ömür boyu kalan için öleceksin...
yaralı kalbimin ilacı sensin
bu dünyada yaşama sebebim sensin
aldığım nefes içtiğim su sensin
şimdi söyle bana neden herkes gibi sende elsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKINDAN ÖLENLERE AŞK DOLU SÖZLER....
PoetryOKUDUĞUNUZ HER KELİME İLE AŞKINIZA YENİ BİR ANLAM KATACAKSINIZ