Prolog

5 0 0
                                    

Inima imi batea cu putere, palmele imi erau transpirate iar vocile din cap imi spun ca am facut cea mai mare greseala din viata mea.

-Harley? Pleaca de aici e prea periculos! Spune cu vocea ragusita si speriata, este prima data cand il vad speriat.  Un nod mi se  formeaza in gat cand capul mafiei ruse se indreapta spre mine cu un cutit.  Nu, nu acum... nu cand insfarsit mi.am regasit fericirea.

Igor imi intinde cutitul cu lama fina facandu.mi semn din cap spre satenul ce se  uita confuz si cu dispret la mine si mafiot. Nu ii pot face asta acum, nu cand el mi-a fost alaturi de la inceput, mi-a oferit un umar pe care sa plang, sa imi vars amarul, a fost singurul,singurul care imi intelegea durerea.  Acea durere provocata din trecut mi-a alinat-o cu gesturi mici, si tandre ce ma faceau fericita... bineinteles dupa ce am aflat cu adevarat cine e.
 La inceput il vedeam precum un baiat  ce asteapta ca mamica si taticul sa ii paveze drumul in viata cu fir de aur si borangic, dar nu a fost asa el incerca din rasputeri sa fie pe propriile picioare trecand astfel prin furtuni si noroi.
Parca mai ieri ne-am intalnit in curtea liceul... el fiind cu gasca sa iar eu eleva noua cautand secretariatul. Asa incep toate povestile de dragoste adevarate.. Am simtit cum privirea sa ma strapungea precum 1000 de ace o faceau, de la prima privire am stiut ca se va intampa ceva cu noi, dar niciodata nu am crezut ca voi fii in situatuatia asta.

Un glas dres m-a facut sa ma trezesc din ganduri . Igor era langa mine facandu-mi semn spre Ash.
Am luat cutitul , iar in clipa aceea sangele mi-a inghetat in vene, gandindu-ma la un singur lucru:" Adio fericire!"



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Secrets and LiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum