La multi Ani!!!

30 5 0
                                    

Hey La multi ani Liam!
Scuzatima ca nu am pus acest capitol axact cand a fost ziua lui dar nu am avut tiimp. Am fost plecata. Si da...in legatura cu cspitolul 5 Cu accidentul, mi sa intamplat.

Am fost la munte cu o duba. Am fost 2 famili. Parinti au fost pe bancheta. Iar duba are si un pat. Iar noi copii am stat in pat. A fost foarte frumos am stat vreo...3 zile. Iar la intoarcere unul cu o masiana a adormit la volan, iar el a intrat in roata din spate, chiar daca tatal meu a incercat cat de mult sa il evite. Inainte de accident am oprit la un targ. Am cumparat impreuna cu verisori mei cozonaci.din aceia, nu stiu cum sa il numesc, iar pe drum ni sa facut somn si noi copii neam culcat. I-ar eu mam trezit in aer inainte de prabusire. Dupa ce neam prabusit parinti au strigat " copiii scoateti copiii"
Pe mine ma scos prima. Iar cand am iesit noi copii , am vazut ca mama mea nu mai iesea, chiar daca iesea fum negru din motor. Mam speriat si am inceput sa plang. Inca ma mir cat de buni au fost oameni cand neau vazut. Au anuntat ambulanta. Pe mine si pe verisoara mea nea luat ambulanta din cauza ca eu si ea am fost cele mai grave. Unchiul meu cu tatal meu au vrut sa il ia la bataie pe soferul care a intrat in noi. Dar cabd lau vazut atat de pitic au zis "lasal ba ca daca ii dau un pumn lesina mai bine lasal in pace"

Si asa sa pentecut acest accidebt al meu. Defapt primul.
De atunci am numai cosmaruri si nu pot sa dorm. De aceea am visat cred acesr vis cu Liam. Si am vrut sa il impartasesc cu voi. Sper ca nu vam plictisit cu povestea mea. Insa daca da va rog sa ma scuzati!

Inca odata La multi ani Liam!
Te iubesc!

---NECORECTAT---

Arde -L.P F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum