Capitolul 1

1.9K 38 16
                                    

Harry P.O.V

Eu sunt un om de afaceri respectat , sunt o fire buna , cu cine trebuie , imi place sa fac favoruri , ca lumea sa imi ramana datoare , pentru ca stiu ca am de castigat.

Eram la birou , semnand niste contracte , cand Roxy secretara mea ma anunta ca doua persoane vor sa vorbeasca cu mine ...

-Sa intre , ii spun lui Roxy...

Sotii Black intra pe usa biroului meu ...

-Buna ziua domnule Styles.. Imi spune Amanda

- Buna ziua , Amanda , Daniel . Luati loc va rog , imi pare bine sa va revad . Va asteptam.. Ati adus ce trebuia? Le spun celor doi care nu au curajul sa ma priveasca in ochi .. Deci nu ..

-Domnule Styles , astazi este ziua in care trebuie sa va dam banii,dar daca ne mai dati Putin timp...

-Nici sa nu aud. Ma rastesc la ei .. Va tot ofer timp de un an de zile . Nu mai am rabdare . Deci ca sa nu trebuiasca sa omor , am o alta solutie care cred ca o sa mearga ...

Stiu ca sotii Black au o fata de 16 ani , Ava Black , acum un am de zile le am inprumutat 10000 stiind ca sunt o familie saraca si nu or sa aiba sa mi dea inapoi banii , le voi cere fata , asa ii voi scuti de datorie , si eu o voi avea pe ea ,inteligent plan sunt asa de destept.

-Care ar fi aceasta Domnule ? Întreaba Amanda ...

-Va voi scuti de datorie cu o conditie...

- Desigur domnule, orice vreti .. Spune Daniel ..

-Ava. Ori mi o dati mie. Ori va voi omora pentru ca nu mi ati inapoiat banii..

Atunci fetele lor se intunecara si toata fericirea disparuse .. Se uitara unul la altul si Amanda lasase capul in jos cel mai probabil sa nu se observe sa plange ..

-Foarte bine Domnule . Cum doriti . Spune Daniel .

- Asa sa fie , Maine la ora 12:00 sunt la voi acasa sa o iau pe Ava . Sa nu cumca sa puneti ceva la cale ca va omor pe toti 3 , s a inteles?tip la ei ultima parte..

-Desigur domnule , spune Daniel .

Ava P.O.V

Eram acasa stand in sufragerie pe canapea , ascultam muzica la casti cand aud usa trantindu se si un urlet , care vine de la .. Mama ?

Fug repede si imi gasesc parinti in fata usi plan and imbratisati ..

-Mama , tata ? Ce se intampla ?

Mama vine si ma ia in brate .

-Iubito , sa sit ca eu si tatal tau te iubim mult , dar acum un an am Imprumutat o suma de bani de la seful nostru si nu am putut inapoiao , ni te a cerut pe tine in schimbul datoriei si nu am avut de ales ..

- P-poftim? , spun eu printre lacrimi .. Cum ati putut ? Si cu mine ce se va intampla ?

-Ava , dute si fati bagajele , te vei muta la Mr.Styles , Maine la 12:00 vine sa te ia...

Plangand am fugit in camera mea, dupa 1-2 ore de plans , am decis sa ma apuc de împachetat , decat cu parinti care ma dau pentru niste amarati de bani , mai bine cu un strain ..

🔶

Este ora 12 , si soneria se aude , deschid si vad un barbat in varsta de maxim 25 de ani, cu 2 capete mai inalt decat mine , cu un par cret , si niste ochi vervi , parca desprins de pe coperta unei reviste , oare el este derinatorul meu de acum ? Wow , asta a sunat chiar ciudat ..

- Buna Ava , imi spune Mr.Styles

- Buna ziua Mr.Styles. Intrati va rog ..

- Ti au spus parinti tai despre mine ? Ma intreaba serios.

Daddy //H.S//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum