Ava P.O.V
Harry , nu , te rog nu face asta , te rog
Ii pune pistolul la temple mamei mele si trage
NUUU
****
-Aaaahhh
Sar in sus si ma trezesc , nu pot sa cred ca a fost doar un vis , imi pun mana la frunte si vad ca sunt transpirata toata , ma ridic si vad ca Harry nu mai este langa mine , ceea ce ma bucura ..Ma duc la baie pentru tabieturile de dimineata . Imi fac un dus , ma spal de fata , pe dinti . Imi pun un prosop pe mine si ies . Ies si vad ca patul este facut si cineva sta pe telefon intins pe el .
-Pot sa stiu si eu ce cauti aici ? Intreb iritata
-Vorbeste frumos cu mine , altfel te voi pedepsi . Imi spune calm , parca in soapta dar in acelasi timp dur.
- Se bate la usa inainte sa intri Daddy . Da , stiu , i am spus Daddy , dar chiar nu vreau sa vad cum ar putea sa ma pedepseasca la ce imaginatie are. Nemernicul .
-Stiu princess , spune , lasa telefonul si vine spre mine , Dar 1: tu esti a mea , pot sa fac ce vreau cu tine, si 2: Este casa mea si daca vreau Iti pot scoate si usa din balamale. Spune soptindu mi la ureche.
Plec de langa el si ma duc sa imi iau schimburi pentru ca cobora la masa , dar si pentru ca daca mai stau mult infasurata in prosop , Daddy iar o sa vrea sa faca lucruri oribile cu mine . Si eu nu vreau asta . Imi blestem viata.
Ma duc iau hainele . O pereche de pantaloni scurti , un maieu , o chamasa , si bineinteles lenjeria mea intima .
Ma duc spre baie pentru a ma imbraca dar cand dau sa intru vocea lui dura ma opreste instantaneu .
-Iti este rusine de mine ? Eu nu spun nimic . Tac si stau in acelasi loc fara sa misc vreun deget .
-N-n-u . Spun eu balbaindu ma
- Atunci imbracate aici , in camera .
-Nu , spun autoritar .Oh nu , ce am facut , ma intorc si vad ca vine spre mine , cu mana ridicata , gata sa ma loveasca , in acel moment de frica m am lasat condusa de instinct si am intrat in baie si am incuiat usa.
-Ava deschide usa acum . Tipa Daddy de pe partea cealalta .
-Nu vreau .
-Te voi pedepsi rau cand vei iesi . Urla de data aceasta si da cu pumni si cu picioarele in usa .
Nu spun nimic , doar tac si imi inghit lacrimie amare ce ameninta sa cada .
- Haide Ava , nu poti sta acolo la nesfarsit... Spune . Si stiu ca are complete dreptate . Nu cred ca pot sta inchisa aici mai mult de o ora , maxim .
⛔ Dupa o ora ⛔
M am imbracat , m am machiat , mi am facut parul . Si dintr o data stomacul meu ghiortaie , semn ca ar trebui sa ies de aici si sa ma duc sa mananc , asa ca asta fac , nu imi este frica de Daddy , doar nu a vorbit serios cand a zis ca ma va pedepsi Rau .
Ies din camera si Il vad stand pe pat , dintr o data vine repede la mine , si ridica mana , eu nu fac nimic pur si simplu ma uit la el . Cand vede ca nu fac nimic imi spune .
- Spune ca Iti pare Rau si nu se va mai intampla, sau te plesnesc si pedepsesc , si nu Iti va placea asta . Imi spune vizibil nervos .
- Nu . Spun eu categoric .
Si negru.
****
Mda pisoiasilor , Inca un capitol , scurt si sec , nu cred ca mai merita sa o continui .
CITEȘTI
Daddy //H.S//
FanfictionAva , o fata purä , neatinsä , vândutä de pärinţi. El , Mr.Styles, un om de afaceri înstärit , o vrea pe EA . Pärinţi fetei säturaţi de säräcie , îsi vând fata . Cititi ca sa aflaţi continuarea....