Dolunay:
Sabah uyandığımda saate baktım.11:30 ne off okula geç kaldım.Sonra aklıma cumartesi olduğu geldi.Hemen yataktan kalkıp dolaba yöneldim.Ne giyeceğim diye düşünmeye başladım.
(Giydiği takım ve arabadaki pozu)
Üstümü giydikten sonra Deniz ile buluşacağımız geldi.Hemen aşağı indim.Fazla iştahım yoktu bu yüzden bir kaç şey atıştırıp masadan kalktım.Zaten annem ve babam olacak o 2 şahıs yine erkenden şirkete gittiler büyük bir ihtimalle.Arabama bindim ve Deniz i almaya yola koyuldum.Deniz in evine geldiğimde onu bir süzdüm
(Giydiği takım ve Deniz)
De:Hoşgeldin kankacım
D:Hoşbulduk kuşum naber ?
De:İyi sen ?
D:İyi hadi gidelim.
De:Tamam
Arabaya bindik tam o sırada Deniz hadi poz ver diye tutturdu.Bende ısrarlarına dayanamayıp tamam dedim ve pozu verdim.Tabi Deniz hemen bunu sosyal medyada paylaştı.Komik olan tarafı fotoğrafın altına Gezmek bizim işimiz yazmasıydı.Neyse hızlıca gaza basıp herzamanki cafeye sürmeye başladım.Cafeye geldiğimizde hızlıca bir masaya geçip oturduk.Biz oturduktan 2 dk sonra garson gelip siparişlerimizi aldı ben sert bir kahve isterken Deniz ise Cappuccino istedi.Garson siparişlerimizi bıraktıktan sonra cafeye 2 erkek girdi.Daha dikkatli baktığımda bunlar bardaki çocuklar olduğunu gördüm.Ben ve Deniz şok olduk.Tabi onlar ise bizi gördüğünde göz kırptı.Pis egoistler ne olacak tam o sırada cafede en sevdiğim şarkılardan çalmaya başladı.
(Cafede çalan şarkı dinlemenizi tavsiye ederim süper bir şarkı)
Ben içimden şarkıya eşlik ederken Deniz ise gayet sesli bir şekilde söylüyordu.Allah var sesi çok güzeldi.O an herkes bize döndü.O iki egoist de tabi.Ben Deniz i uyarmaya çalışırken o inadına daha sesli söylüyordu.Artık cafede ki nerdeyse herkes eşlik etmeye başladı.Tabi bende katıldım en sonunda cafedeki herkes eğleniyordu.Deniz ise lavaboya gitmek için kalkmıştı.Aradan 10 dk geçince geri döndü ama bembeyaz suratı ile ben ne olduğunu sorduğumda evde anlatacağını söyledi bende uzatmadım ve tamam dedim.Aradan 20 dk geçince gitmek için ayaklandık.Eve gelince Deniz ben sormadan anlatmaya başladı.
De:Ya ben tam lavabodan çıkıyordum önümü o geceki bardaki çocuk kesti adı Batuymuş bana benim onun olduğumu ve en yakın zamanda beni yanına alacağını söyledi ben de ona diklenince kolumu sıktı ve beni ailem ile tehdit etti bende bir şey demedim ve hızla oradan ayrıldım.Ya Dolunay ben çok korkuyorum ya birşey yaparsa ?
Deyip ağlamaya başladı bende ona sarılarak;
D:Ya sen hiç merak etme o sana hiçbir şey yapamz hem biz neler atlattık bunu mu atlatamıcaz boşver hem bak napalım sen bu gece bizde kal dedikodu time yapalım film falan izleyelim çikolatada da yeriz oh mis sabahlarız hatta olur mu demiyorum çünkü itiraz istemiyorum.
De:Ya sen iyiki varsın seni çok seviyorum ben.Ve tabiki yapıcaz o zaman alişverişe çıkalım ne dersin çikolata falan alırız. Nasıl olur?
D:Harika olur.
Dedim ve hemen dışarı çıkıp markete geldik.Deniz hemen eline telefonu alıp yoldan gelen birsine verdi ve fotoğrafı çekmesini istedi
(Verdikleri poz)
Fotoğrafı çektikten sonra kıza teşekkür edip hızla markete girdik.Ve hızlıca çikolata reyonlarına geldik.her çikolata çeşidinden 3 tane aldık fakat caramiodan 5 tane (yazarınız caramio hastası)alıp 3 tanede cips aldık.Kasaye gelip ödemeyi yaptıktan sonra eve geldik.hızlıca üstümüze pijamalarımızı giydik ve bilgisayarın başına geçtik.Aşk Tesadüfleri Sever adlı filmi açtık bilmem kaç izleyişim ama bıkmadık ve sonunda yine salya sümük ağlamak normalde ağlamam ama Deniz ağlayınca bende ağlaıyorum.Bu sefer korku izlemek istedik ve korku açtık.Saate baktığımzda 3:52 olduğunu gördük ama daha abur cuurlarımız bitmedi.Bu sefer müzik açıp bağırabağıra söyledik.Tekrar saate baktığımızda saatin 4:50 olduğunu gördük artık uykumuz gelmişti.Yatağa yattık.Tabi olmazsa olmaz yastık savaşımızıda yaptık.Artık güneş doğuyordu.Ve uykumuz kaçmıştı.Birazda sosyal medya ile oyalandık.Sonra ben kahvaltı hazırlamak için aşağı inndim.Khvaltı hazır olunca Deniz uyuyodu.Bende aklıma gelen fikirle elime buz gibi su aldım ve başından aşağı döktüm küfür ederek uyandı ve beni kovalamaya başladı.Ufak bir kovala sonrası kahvaltı yaptık.Sofrayı topladıktan sonra biraz kestirmenin bir zararı olmayacağına karar verdik.Kendimizi uykunun tatlı kollarına bıraktık.
................................................................................................................................................................
MERHABA ARKADAŞLAR BEN GELDİM SAAT ŞUAN TAM 1:47 BEN DE YAZMAK İSTEDİM İLHAM GELDİ.BENİ DESTEKLEYEN VE ARKAMDA OLAN KANKİŞLERİME ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ONLAR ZATEN KENDİLERİNİ BİLİYOR SİZLERİ ÇOK SEVİYOR VE KOCAMAN ÖPÜYORUM HOŞÇAKALIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay da Bir Dolunay
Teen FictionDüşünün psikopat bir adam masum ama güçlü bir kız. Bu onların hikayesi