Iarna este cel mai bun anotimp pentru a ti ingheta sangele n vene , la propriu.
Ma numesc William Jay Jonson si sunt detectiv particular prost platit.Am 26 de ani si sunt necasatorit.
Viata mea de detectiv a fost una liniatita pana acum ,aveam cel putin 3 cazuri banale pe saptamana ce nu mi permiteau sa mi platesc toate cele de trebuinta asa ca lucram intr un magazin cu stofe langa o bacanie.
Placerea mea era sa port haine de firma si cu stil.Mi se zicea adesea ca sunt un barbat bine imbracat.
In ciuda staturii mele de burlac ,aveam o angajata in biroul camerei mele de investigari.
Frumoasa femeie!Pana acum am pastrat o relatie de prietenie ,dar adesea aveam fantezii cu ea, ceva ce nu trebuie povesrit nimanui.Erau gandurile mele, placerile mele , dorinta mea arzatoare de a j simti parul castaniu gadilandu mi pieptul.Ah , ce femeie !
Tatal ei era prieten bun cu Jonny care lucra langa bacania de langa managinul unde sunt eu angajat.
Baiat de treaba ,inalt, cu tot viitorul inainte, dar cu o viata atat de scurta.
In acea noapte ,era sfasitul lui noiemrie, si zpafmda deja astupa urmele lasate de labutele cainilor in cimentul proaspat.Seara de vineri era preferata mea,incepea emisiunea mea preferata la televizor "Pacalindu ti dusmanii".Era o emisiune veche ,dar pe gustul meu.Asistenta mea , Emmily, era intotdeauna vinerea la barul de peste drum cu prietenele ei.Imi si imaginez o rochie rosie pe talia ei subtire , stragandu i sanii cei voluptosi.Eu nu eram cu barurile si cluburile,ma asemanam ca unul dintre acei bunici care joaca poker langa parcul unor copii.Ceasul batea ora 00:00 cand dintr o data un sunet puternic de arma ma face sa scap ceasca de ceai murdarind covorul.Tot blocul unde locuiam s a trezit in acel moment si ne am adunat cu totii in strada pentru a vedea ce s a intamplat.Geamul bacaniei era spart ,se pare ca proprietarul il trimisese pe Jonny sa aduca cutiuta din bucatarie in care se afla un colier de aur pentru aniversarea casatoriei mamei sale.Printre bucatile geamurilor sparte ,am gasit picaturi ce se tranformau in balti de sange venind dinspre cadavrul baiatului mutilat in frunte de glontul unui pistol.Am zarit o pe Emmily langa tejghea plangat langa acesta.Politia a sosit la locul faptei ,dar nimeni nu era de fata ,iar camerele de supravegere nu au zarit nici un om intrand in magazin,doar geamul spargadu se.
Ziua urmatoare in ziar scria cu majuscule pe prima pagina "Crima de la miezul noptii".
CITEȘTI
Crimă la miezul nopţii
Mystery / Thrillerin bacania orasului ,nu numai sangele animalelor era varsat.