Adevãrul !

6 0 0
                                    

Am mers la bacanie.Geamul era inca spart ,iar bucatile de pe podea inca erau patate de sange.Bandana galbena a politiei era rupta prin parti ,nici dupa o zi intreaga nu s au spucat de caz.Ce risipa de oameni !
Intru inauntru.Acolo era un miros puternic de praf de pusca si sange.Cei de la autopsie su spus ca glontul facea parte dintr un revolver de calibru 45.
"Acest ucigas trebuie sa fie unul cu gusturi.Ma mir."
Din camerele de supraveghete nu se vede decat geamul care este spart ,dar nimeni nu iese.Asta ar putea fii un mod de pacalire destul de bine gandit.Usa din spare era inchuiata inca din acea seara.Cheia se afla in sertarul femiliei lui Jonny.Am decis sa renunt la acest caz pana cand m am impiedicat de un maner.M am murdarit de praf si sange intarit de pe podea,ba chiar m am zgariat intr un ciob.Manerul venea de la subsol.Acesta era incuiat.Dinspre crapaturile marginilor usii se simtea o briza.
"Briza?Ce naiba,asta e un subsol"
Ii sun pe domnul Dwey.
-Alo?Cumva aveti cheia de la subsol?
-Nu,nu o mai gasesc.Cred ca am pierdut o pe undeva.De ce?
-Ce aveti inauntru?
-Avem diferite ustensile pentru bucatarie si masini vechi.
-Nici o gaura?
-Nici una.
Ma uit atent in jurul clapitei.Nimic.La tocul usii gasesc agatata de un cui scos din parchet o bucata rotunda de cauciuc.Mirosea a dama.
"Am mai vazut din astea.Mama mea intotdeauna imi spunea sa nu ma joc cu ele.Se pun la varful tocului."
Deci trebuie sa fie o femeie.Jonny lucra singur.O femeie sa traga cu un pistol.Ce injositor!
Ies din bacanie si pe strada din spate vad o pisica.Era asa simpatica ,m am dus sa o msngai ,dar a fugit.
"A intrat sub aceasta placa de piatra?Stai , unde s a dus?"
Dau placa de piatra la o parte si zaresc o gaura in zid.Era intuneric ,dar am recunoscut mirosul.Netal ruginit si sange de animal.Fara nicio indoiala,era subsolul.Si totusi ,gaura era prea mica pentru a intra.Trebuie sa fie o femeie foarte slaba.
Ma intorc inspoi la birou,era luni seara ,ora 20:58.O vad pe Emmily.Isi termina se programul.
-Ai descoperit ceva?
Dau din cap intr un gest oarecum negativ si ii spun:
-O sa dezleg acest mister.Cu siguranta am sa o fac !
-Daca e asa ,dupa aceea poate te las sa imi dezlegi si mie cusurul intim.
"Ce este asta?O propunere?Acum?Femeia dupa care tanjesc se pare ca mi raspunde la sentimente.Ce fricit sunt"
A vrut sa ma seduca.Sa isi miste soldurile intr un mod senzual ,dar se pare ca nu este punctul ei forte.S a inpiedicat si am prins o.
-Se pare ca am parte de un adevarat cavaler in seara asta.
Ma uit la pantofii ei negri care aveau un toc inalt de 10 cm.Destul de mult pentru a ma satisface.Vorful de cauciuc al unuia lipsea.
-Scuze ,m am impiedicat la intrare si l am pierdut.
-Cand?
-Acum 2 sau 3 zile.N am mai gasit altul pentru a l inlocuii.
Acesta a plecat acasa.Am ramas pe ganduri."Daca e al ei?Nu are cum.De ce ar face asa ceva?dar marimea gaurii?Ar fi putut intra pe ea.Sigur ea teebuie sa fie."
Ii dau mesaj:"Ti l voi cauta eu prin fata magazinul.Trec si pe la bacanie ,ai trecut pe acolo vineri parca."
Am primit un raspuns imediat:"Aa...nu este nevoie.Multumesc oricum.O sa imi cumpar altul maine.Nu trebuie sa te duci"
Ii era frica.Ii era frica in cazul in care l as fi gasit.Ce pacat domnisosra Emmily, te cunosc prea bine.
Am asteptat ziua urmatoare.Stiam la ce ora sa ma ascund in spatele bacaniei.Emmily avea o intalnire cu parintii la 19:30 ,iar la 21:45 trebuia sa fie in birou la mine pentru a completa cateva documente.
La scurt timp dupa ce am ajuns am vazut o postura subtire imbracata in negru descoperind gaura din zid.
-Opteste te !
Acesta vrea sa fuga ,dar tocul stricat o impiefica sa insinteze.
-Emmily,de ce?
-Tu crezi ca nu am observat?Ca erai indragostit de mine?Esti doar un om libidinos!Detectiv?Si vanzator?Crezi ca voiam sa am un viitor cu tine?Eu prefer sa mi traiesc tineretea si sa ma distrez,nu sa stau in casa uirandu ma la telenovele.
-De ce l ai ucis?
-Pentru ca eram indragostita de el,dar el o dorea doar pe curva aia de Mary.Eu sunt mai buna decat ea!
-Ba nu ,nu esti.
Am incercat sa o iau de mana pentru a o duce la politie,dar aceasta s a ridicat brusc si a spus:
-Daca nu poate fii al meu ,atunci sa nu fie al nimsnui!
A ridicat revolverul si a tras spre mine.Din cauza tocului rupt s a dezechilibrat si a cazut ,lasand glontul sa imi treaca usor prin umar.Pistolul era unul vechi asa ca l a impactul cu pamantul s a declansat si a nimerit o pe Emmily in centrul gatului.
Nu voi uita niciodata expresia fetei ei.O femeie disperata si o panarama ce s a condamnat singura la moarte.
Politia a venit ,dar degeaba,ea deja era moarta.Zapada era plina de urmele rautatii ei si culoarea sangelui ei.

Se pare ca sangele se animal nu este singurul care s a vardat in seara asta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 01, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Crimă la miezul nopţiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum