part 1

2.5K 14 0
                                    

Unnie palli nanti kita lambat sampai sekolah jerit ji hyo 30m dari unnienya..nae hyo ya kata unnie tercinta..hmmm lambat la unnie nii dah 3minit hyo tunggu baru nak sampai marah ji hyo..alaa hyo pun tau kan unnie tak suka bab lari2 nii..apa lh berang unnie nya..dah jomlah kita pergi sekolah ajak ji hyo nae kajja kata unnie nya tiba2 bersemangat..

At school

Unnie kandda kata ji hyo nae ji hyo kandda balas unnie nya..sedang ji hyo berjalan tiba-tiba nama nya di sebut dari belakang dengan kuat sekali..ji hyo yaa!!!! Changkamanyeo..jerit minah dengan senyuman paling terindah yang menonjol..knpa dengan kau ni minah dah macam jumpa artis jer la persaan ji hyo..hihi aku gembira la jumpa kau,kau tau la kan kita cuti sekolah lama..aku rindu la dekat kau hyo..kau tak rindu aku ke kata minah dengan smirk nya sekali..aku pun rindu kau jugak la minah..lama la kita cuti kan balas ji hyo gembira..sekarang ni umur kita dah 17 taun ntah apa lah yang akan kita hadapi nanti kan risau minah..apalah kau ni selagi aku ada dengan kau selagi itu benda pelik tidak akan pernah berlaku okey..kata ji hyo cuba menenangkan kawan nya..

At kelas..

Aku dengar tahun ini kita ada pelajar baru kata hani..iya la aku pun ada dengar la..sokong sol ji..apa ada pelajar baru kata ji hyo kata ji hyo dengan penuh ceria..hyo kau jangan la kacau budak baru tu nanti dia tukar sekolah pula nanti kata minah lagi..aku ada azam baru lah,aku dah taknak kacau orang lagii..melainkan dia kau kawan2 aku atau aku..kata ji hyo dengan smirk nya..
(Maklum lah ji hyo nii nakal dia pernah kacau orang sampai orang tu dah tak tahan dengan perangai ji hyo yang suka membuli..)

Gadis NakalWhere stories live. Discover now