part 2

766 10 0
                                    

Hyung beakhyun tak la sekolah..kata beakhyun merayu..tak boleh macam tu beak sshi kamu kena sekolah tengok sehun jauh tau dia sekolah okey jer pun lamu nii hyung dah bagi kesenangan tak nak pula tegas suho pada beakhyun..aresso hyung beakhyun pergi..pergi lah bersiap hyung akan hantar kan..

At school

Kelas hari ni kita ada murid murid baru..beakhyun sila masuk dan perkenalkan diri ya kata cikgu na eun..nae..byun beakhyun imidaa selamat berkenalan ya..kata beakhyun..semua pelajar menjerit kecuali ji hyo..ji hyo tidak menjerit kerana tertidur..beakhyun kamu boleh duduk sebelah ji hyo ya..itu yang tengah tidur tu..sampuk minah..kamu kejutkan dia sekali ya kaya cikgu na eun lagi..nea khamsahamidah..saya duduk dulu ya..chogiyo chogiyo kata beakhyun mengejutkan ji hyo..ji hyo yang dari tadi tidur terus terjaga..dia terkejut kerana orang yang membangunkan nya ada lah namja..ooo nugu ya kata ji hyo..dah dah ji hyo pergi basuh muka yang lain buka buku teks sejarah muka surat 123..nae semua pelajar..ji hyo terus pergi ke tandas kerana malu..beakhyun yang dari tadii senyum terhenti kerana cikgu na eun telah memanggil namanya..beakhyun shii kencana..tolong fokus dalam pelajaran ini ya kata cikgu na eun lagii..nea kata beakhyun sambil membuka buku teks..

Skip rehat..

Minah shii knpa tak bangun kan aku time cikgu na eun masuk malu la aku dah la dari tadi jong hyun tengok sambil bersmrik pula itu kata ji hyo dengan muka yang merah seperti tomato..*ji hyo sebenar nya sudah lama jong hyun dari hari pertama mereka masuk alam dewasa ini..*alahh sorry la cikgu na eun yang sruh budak tu bangun kan kau..pujuk minah lagi..hmmm takpa lah kata ji hyo

At kelas

Handome jgk budak baru nii menolong hati ji hyo..hmmm apa nama kau soal ji hyo..byun beakhyun imida perkenal kata beakhyun memperkenalkan diri nya..owh sorry erk aku tidur timw kau kenal kan diri kata ji hyo..owh its oky..

Sorry cerita ini tak best..tapi tolong oky..terima kasih..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 04, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gadis NakalWhere stories live. Discover now