Stranger 1.Bölüm | Little Bitch (Tanıtım)

28 0 0
                                    

   

 Multi: Kylie'nin giydiği kıyafet


Güneş ışıklarının yüzümü yalaması ile uyandım.Aslında bakarsanız doğup büyüdüm şehri çok seviyordum ama babam ile annembitmek bilmeyen kavgaları yüzünden ayrılmışlardı ve bende 16 yaşımda olduğumiçin mecburen annemde kalıyordum. Annem eski evimizden oldukça uzak resmen bir tatil şehrinde yaşıyordu. Sıcakolmasını seviyordum tabii ama eski görkemli evimizi de özlemiyor değildim. Bendüşünceler içine dalmışken annemin aniden 'Kylie!!'' diye bağırmasıylasıçrayarak kendime geldim ve ben de ona bağırdım 'Efendim anne!' Ahh tanrım bukadın kesinlikle beni çıldırtıyordu. Yataktan oflayarak kalktım ve anneminyanına doğru yürümeye başladım çünkü anneciğim(!) her zaman ki gibi beniçağırıp ona efendim dediğimde bana cevap vermemişti. 'Bebeğim daha ilk gündenyeni okuluna geç mi kalacaksın?' Bir de yeni okul mevzusu vardı değil mi? Benonu tamamıyla unutmuştum. ''Özür dilerim unutmuşum'' deyip hemen odama çıktım.Kısa bir duş kesinlikle günümün daha iyi geçmesini sağlayabilirdi. Duştançıktıktan sonra saçlarımı kurutmaya başlamıştım işim bitince uçlarına doğaldalgalar yaptım. Saçlarım yeterince iyiydi fakat yüzümün aynı şekilde olduğunusöyleyemeyeceğim. Makyajsız yüzümde duran çillerime baktım. Tanrım kesinliklemakyaj yapmaya ihtiyacım vardı. Hafif bir makyajı ardından kırmızı bir rujsürdüm. Abartı olmadı değil mi? Gelinin kız kardeşi kadar makyaj yapmamıştım vebence muhteşem görünüyordum. Üzerime bir şeyler giydikten sonra aynaya baktım.Kendimi pek beğenmem ama muhteşem görünüyordum. Aşağıya inerken annemin ıslıkseslerine aldırış etmeden yanına gittim ve yanaklarını öpmek için yaklaştım.Ama o buna izin vermedi rujumun ona bulaşacağından dolayı. ''Vay bee taş gibikız doğurmuşum tabii annesine çekmiş ama'' dedi gülerek bende ona güldüm veöpücük atarak kapıdan çıktım. Dışarıya çıktığımda gördüğüm manzarayaşaşırmamıştım. Sokakta yiyişen çiftler bana göre olmasada sanırım burası içinnormaldi. Okula girdim andan itibaren dikkatleri üzerime çekmiştim. Açıkçası bunadaşaşırmadım. Ders programına bakar bakmaz hayatımdan nefret etmeye başladım.Hadi ama ilk gün ilk ders Matematik mi olur? Mr. Smith'in sınıfını bulmakvaktimi çok almıştı ama hemen sınıfa giriş yaptım. İçeride öğretmen olmamasıiçimi rahatlatmıştı. Bir saniye ne dedim ben az önce? Rahatlamak mı? Unutgitsin erkeklerin sapık bakışları altında kesinlikle rahat değildim. Ben nereyeoturacağım diye kendi kendime mırıldanırken arkadan gelen ses oldukça sinirimibozmuştu. ''İstersen kucağıma oturabilirsin güzellik.'' Çocuklar ciddiolamazsınız. Tam ağzımı açıp cevap vereceğim sırada yüzünü tam göremesemdesaçlarından sarışın olduğunu anladığım bir çocuk cevap verdi; ''Jason o sikikçeneni kapat dostum. Bu küçük sürtük benim.'' 

Umarım beğenmişinizdir eğer beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım beğenmişinizdir eğer beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

STRANGERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin