Για ακόμα μία φορά το βόδι ο κολλητός μου άργησε. Τις τελευταίες μέρες είναι στον κόσμο του, όχι ότι τις υπόλοιπες ήταν στον δικό μας αλλά δεν το κάνω θέμα. Γενικά το τελευταίο διάστημα έχω την επιθυμία να του σπάσω το κεφάλι, όλο με παραμελεί. Βαρέθηκα να τον περιμένω για ακόμη μία φορά και αποφάσισα να τον πάρω τηλέφωνο.
"Σέξυ Μπόι"
Πάτησα την επαφή του και άρχισε να καλεί. Χτύπησε πέντε φορές και ή γραμμή έκλεισε. Ξανά προσπάθησα, ξανά και ξανά ώσπου το σήκωσε.
"Ναι ποιός είναι γαμω πρωινιατικα;", είπε εκνευρισμένος με την βραχνιασμένη από τον ύπνο φωνή του.
"Καλα ρε με δουλευεις; Ακόμα κοιμάσαι δεν ντρέπεσαι;", είπα φωνάζοντας από τα νεύρα μου.
Εφτά θα ξυπνήσω μου είπε, δεν θα κοιμηθώ πολύ μου είπε. Όλα ψέματα κοιμήθηκε το βόδι.
"Αμάν ρε Αντα πρωινιατικα τι έπαθες;", ρώτησε τσατισμενος. Τσατιζεται και από πάνω; Εγώ θα έπρεπε να είμαι νευριάσμενη μαζί του όχι αυτός.
"Ποιός είναι στο τηλέφωνο;", ακούστηκε μια γυναικεία φωνή. Με ποιο πουτανακι κοιμάται πάλι το βλαμμενο;
"Αυτή να της πείς είναι ή κολλητή μου που εάν δεν είμαι σε πέντε λεπτά έξω από το σπίτι της θα μου σπάσει τα πόδια και θα μου τα δώσει να τα φάω για πρωινό .", Είπα και έκλεισα το τηλέφωνο εκνευρισμένη. Του έδωσα πέντε ολόκληρα λεπτά διορία να είναι εδώ. Είναι αρκετά. Δεν έχει και ιδιαιτερες ετοιμασίες να κάνει ο γόης για το σχολείο. Άντε καιρός να φύγει και αυτό το τσοκαρο από το σπίτι του πολύ έκατσε, ένα βράδυ και πολύ της είναι άντε να πάει από εκεί που ήρθε.
Όχι δεν ζηλεύω καθόλου, αφού δεν ζηλεύω ιδέα σας είναι. Ή μπορεί και όχι ίσως ζηλεύω λίγο, αα καλά εντάξει με πιάσατε πολύ.
Όσο και αν προσπαθώ δεν μπορώ να αποβάλω αυτό το συναίσθημα της ζήλιας από μέσα μου. Λέω στον εαυτό μου συνέχεια πως είναι κολλητός μου αλλά δεν λέει να το χωνέψει.Όλα ξεκίνησαν πριν από ένα χρόνο σε αυτό το αναθεματισμενο πάρτι στην παραλια. Τα πράγματα ήταν τέλεια μέχρι που ο Δημήτρης ήπιε λίγο παραπάνω . Είχε γίνει λιώμα και έπρεπε να τον φέρω σπίτι μου , γιατί αν τον έβλεπαν έτσι οι γονείς του θα μας σκότωναν και τους δύο .Μέχρι να τον φέρω στο δωμάτιο μου μου βγήκε η ψυχή . Ο Δημήτρης συνέχεια με αγκάλιαζε και με φώναζε μωρό του.Ίσως από το πολύ ποτό δεν με αναγνώριζε πια .Όταν προσπάθησα να τον βάλω στο κρεβάτι με άρπαξε και με τράβηξε μαζί του .Το κράτημα του ήταν δυνατό και δεν μπορούσα να φύγω .Με είχε αγκαλιά και μπορούσα να νιώσω την καυτή του ανάσα .Ένα ρίγος διαπέρασε το σώμα μου .
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Say that you Love me
Любовные романы"Γιατί ήσουν μαζί του ;" με ρώτησε θυμωμένος. " Και εσένα τι σε νοιάζει;" τον ρώτησα με τον ίδιο τόνο Φαίνεται να νευρίασε ακόμη περισσότερο και με έσπρωξε με δύναμη στον τοίχο. "Τι νομίζεις πως κάνεις ;" προσπάθησα να φύγω από το κράτημα του αλλά...