Sivilceler için ne yapmali 1

1.8K 54 15
                                    

Arkadaşlar eğer sivilceleriniz çıktıysa sizlere yardım edeceğim.

Sirke:1 yemek kaşığı sirkeye 2 yemek kaşığı şu ekleyin bu sirkeli suyu pamukla sivilcelere sürün ve kurumasini bekleyin.(en az 10dk) sonra yüzünüzü yıkayın ve nemlendirici sürün. Bu uygulamayi sivilceleriniz geçene kadar hergün sürün,gün içinde 4,5 defa tekrarlayın.

Patates: Çiğ patatesin iltihabı önleme ve iyileştirme özelliği var. Çiğ patatesi ortadan ikiye bölün ve iç kısmını sivilcelerin bulunduğu bölgeye sürün. Katı meyve sıkacağınız varsa suyunu sıkarak pamukla sivilcelere pansuman yapabilirsiniz. Patatesi sürdükten sonra en az 15 dakika bekletin sonra bol suyla yüzünüzü yıkayın. Artan patates suyunu buzdolabında 3 gün saklayabilirsiniz. Bu uygulamayı gün içinde 4-5 kez yapabilirsiniz.

Çay Ağacı Yağı: Çay ağacı yağı antifungal (mantar önleyici) ve anti bakteriyel doğal yağlar arasında belki de en güçlü olanı. 2-3 damla çay ağacı yağını bir pamuğa damlatın ve sivilcelerin bulunduğu bölgeye sürün. Yüzünüzü yıkamanız gerekmiyor. Her gün uygulayabilirsiniz.

Aspirin: Sivilceler için en çok önerilen uygulamalar arasında yer alan aspirin maskesi hem sivilcelerin daha kısa sürede iyileşmesine yardımcım olur hem de sivilceler nedeniyle tahriş olan, kızaran cildi yatıştırır. Yapılışı::

2-3 kaplamasız aspirini (bildiğimiz, mat renkli aspirin) ezip toz haline getirdikten sonra az miktarda suyla karıştırıp krem kıvamına getirin. Sivilcelere ve çevresindeki bölgeye sürüp 20 dakika beklettikten sonra suyla durulayın. Sivilceler iyileşene kadar 2 günde bir kullanabilirsiniz.

Arkadaşlar bu 1. Bolumdu 2.sini de paylascam

Votelemeyi unutmayın yorum yapmayida unutmayın.


OKULDA COOL OLMANIN YOLLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin