BAB 1

19 2 0
                                    

Bangun lh pukul berapa kau nak bangun ni??.Kita bertiga akan akan ke sekolah baru.Kata Sayana

"Sejekap lagi lh aku mengantuk ni".kata ku

"Takde takde bangun sekarang pastu gi kejut si ilyana tu.Sekang ni dh pukul 6:39 dah.Dah bangun-bangun".kata sayana

"Kejut ilyana??Memang tak lah jawabnya".Jawab ku.Biasalah ilyana tu kan handal dalam bidang pedang.Siapa lh yg nk masuk bilik dia tu.Tak pasal pasal kepala aku gak yg hilang.Yang berani pun cuma Sayana je.

Skip...

Di sklh highschool trans...

"Peh besar giler sekolah ni.Cam istana Najib ngan Rosmah."kata ku

"Kau ni dh kenapa libat kan Najib ngan Rosmah?.Dah jom lh masuk kita dh lambat ni."kata ilyana.

Selepas kami ber-3 masuk ke dalam sekolah mewah ni kami pun mencari pejabat sekolah.Nak tanya orang batang hidung pun tak nampak.Tibe-tibe aku ternampak seorang pelajar namja melayang seperti kena tendang ni hadapan kami.Aku pun ape lh melatah lh.

"Opocot,mak kau rosmah bapak kau najib!"Latah ku.

Seorang lagi namja terbang seperti burung.Kami berjalan Ke hadapan.Sampai ke satu selekoh kecil.Kami terdengar seperti suara orang menjerit.Kami pun berlari ke selekoh kecik.Ramai pelajar di situ.Namja-namja yg tercedera tadi segera bangun dan berlari lintang-pukang.

Kamu bertiga ni siapa??tanya sir jongkook.

"Kami students baru ler".jawab ku selamba.

"Mari ikut saye ke pejabat lepas tu saya akan tunjukkan kelas kamu bertiga".kata sir jongkook

"Baik"jawab kami serentak.

Skip...

Di kelas...

"Annyeong,My name is Rina."kata ku

"Annyeong,My name is ilyana".kata ilyana

"Annyeong,My name is sayana".kata sayana

"Baiklah kamu bertiga sila duduk dibelakang sana."kata sir gary

"Baik"jawab kami serentak.

Ilyana dan Sayana duduk di kiri manakala aku duduk di kanan.Sebelah aku pulak tingkap.Boleh lh aku berangan-angan.Keh keh keh...

"Woi Rina"kata sayana.

"Opocot,pantat kecik"latah ku.Kau ni dh kenapa main terjah je".kata ku lagi.

"Hehehe,saje je.Kau termenung ape tu??"tanya sayana.

"Takde pape lh"kata ku.

"K lh aku nak balik tempat aku balik.Bye"kata sayana.

"Bye"kata ku sepatah.

Krriinnggggggg....

"Yeahet,akhirnya datang gak waktu rehat yg aku nantikan"kata ku di dlm hati.

Skip...

"Weh,tolong belikan aku makanan sat"kata sayana.


♥Girls♥Where stories live. Discover now