Lucia'ya o gün bir mektup gelmişti.Okuduğunda üstünde büyük harflerle "HERŞEY YENİ BAŞLIYOR"yazıyordu.Lucia çok korkmuştu.Babasının öldüğünü ve babasının ölmeden önce ödemediği bazı borçları hatırladı acaba bu yüzden mi son bi kaç gündür ona tuhaf mektuplar geliyordu. Bu mektupların bi anlamı olmalıydı ama bu neydi bunun anlamı neydi Lucia bunlara bi anlam veremedi ama babasının ölmeden önce bazı borçları olduğunu babası ona anlatmıştı.Sonra mektubu bidaha okudu ve içinde küçük bir yazıyla Arrigo yazıyordu Lucia ice korktu Arrigo'nun kim olduğunu araştırdı ve bulamadı korktu evden kaçmayı düşündü ama nereye gidersem gideyim beni bulacaklarını düşündü.Mektubu binlerce kez okudu ve yanında küçük bir kağıt olduğunu farketti.O kağıtta küçük yazılarla bir tarih yazıyordu ve bu tarih 12.08.1998'idi. Lucia'nin doğum tarihi idi.Lucia hemen zarfı çöpe attı.Evin içinde dönüp dolaşıyordu.Bi yol arıyordu napmalıydı.Evde kaçmayı düşündü annesini yanına almıyacaktı çünkü annesine birşey olabilirdi. Annesi evde yokken evden kaçtı. Yanında fazla parası yoktu. Kendine ev aldi.Eşyalarını yerleştirdi.Arrigo hakkında araştırma yaptı ve bu adamın olağanüstü güçlere sahip olduğunu okudu. Şimdi daha çok korkuyordu.Lucia cesaretini topladı ve adamın yanına gitmeyi karar verdi.Yola çıktı. Arrigo'nun yanına gitmesi için merdivenleri çıktı.Tam o sırada Arrigo,Lucia demişti ki Lucia kendini tutamayıp içeri girdi.