Lucia Arrigo'dan İntikam Almaya Karar Veriyor

25 4 0
                                    

Lucia Arrigo'yu intikam için arıyor.

Lucia"Alo'

Arrigo"Yine ne istiyorsun benden"

Lucia"Söylediğim sözlerden dolayı özgür dilerim.Buluşalım mı?"Lucia yalan atıyordu.

Arrigo"Olur"dedi.

Lucia "1 saatin var"

Arrigo"Tamam"dedi.

Lucia o tamam der demez yola koyulmuştu.Arrigo'ya süprizlerini hazırlamıştı.1 Saat sonra Arrigo oradaydı. Lucia ile konuştular ve Lucia onu bayıltmak istedi.Arrigo hemen bayıldı.Lucia onu bağladı.Oradan uzaklaştı.Ona yemek götürmeye gitti.Çünkü o Arrigo kadar vicdansız değildi.Lucia Arrigo'ya bağlanmak nasıl bir duygu sen kurtulana kadar buradasın burda çürüsende umrumda değil anladığım kadarıyla babamı borçlarından dolayı öldürmüşsün Sende babamı burda öldürdün bende seni burda öldürmeyi düşünüyorum ama öldürmiycem hapiste çürümek istemiyorum seni polise vericem hapishanede çürürsün ama şimdi değil daha seninle işimiz var Arrigo dedi ve Arrigo'nun ağzındaki bandı çekti.Arrigo hemen ben senin babana bir şey yapmadım.Lucia,Arrigo'nun susmayacağını anlayınca azını tekrar bağladı.Lucia topuklu ayakkkabılarla zar zor yürüyordu hemen orayı terk etti.Arrigo onu polise vereceğinden çok korkuyordu.Arrigo böyle bir hafta bağlı kaldı.

TelekineziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin