Don't Be Limited

457 4 0
                                    

Normal bir günün başlangıcıydı belki güzel belki kötü geçecek bir gündü.Yüzümü yıkadım kahvaltı yaptım ve çıktım.Okul yol'u kısa ve güzel geçer hep.İlk ders başladı bitmek bilmeyen bir ders'ti o gün içimde farklı bir neşe vardı.Ders bitti tenefüse çıktık tribünlere oturduk daha sonra iki kızı konuşurken duydum:

-Kızım İnternettte Mertcan Karakaya Diye Bir Çocuk Var Çok Tatlı

-Oha Bende Biliyorum Aynen diye konuşma devam ediyordu.

İçimi Bir Merak Sarmıştı Kimdi Bu Hemen Eve Gitmek İstiyordum Sonunda Gün Bitti Eve Koşa Koşa Gittim Ve Facebook'a Girdim Arama Yerine Mertcan Karakaya Yazdım Benim Hikayem Böyle Başlamıştı.Dünya Durmuştu O An Herşeyden Kopmuştum Bir Hayalmiydi Yoksa Ben Cennettemiydim Anlamadım.Bütün Günümü Profilinde Geçirdim Fotoğraflarına Pür Dikkat Bir Şekilde Baktım Ölüyor Gibiydim Bütün Gece Onu Düşündüm  Gözümün Önüne Geliyordu O Yüzü,Gülüşü Herşeyine Hayran Olmuştum.Yine Okula Gittim Okula Gitmeden Önce Son Kez Facebook'a Girip Fotoğraflarına Baktım Belki Onun Yüzünü Görmek Bana Bütün Gün Uğur Getirir Diye Düşündüm.Okul Bitti Ve Eve Geldim Direk Facebook'a Girdim Saatlerdir Fotoğrafını Görmemiştim Ve Özlemiştim.Günler Böyle Geçip Durdu İşte Onla Onun Hayalleriyle.Uzun Veya Kısa Bir Süre Sonra Ona Bakarken İnsan Zamanı Anlamıyor Onun Arkadaşlarını  Gördüm Karahan Sevinç ,Anıl Çebi,Hakan Yazıcıoğlu ,Umut Demir,Burak Tpz ,İlker Hüsmen ,Karahan Acar,Ömercan Deveci,Enes Bulut Hepsini Tanıdım Onlar Beni Tanıyormuydu Bilmiyorum Ama Ben Onları Çok Seviyordum Hepsi Ayrıydı Benim İçin Okulda Hep Onlardan Bahsediyordum Artık Arkadaşlarım Sıkılmıştı Yeter Diyene Kadar Onları Anlatıyordum.Mertcan'ın Bir Link Paylaştığını Gördüm Tinychat Linki Hemen Girdim Ve Onları Gördüm Bu Kez Hem Canlı Canlı Görüyor Hemde Seslerini Duyuyordum Şaka Gibiydi Seslerine Bile Aşık Olmuştum Gözümü Kırpmadan Yayını İzliyordum Farketmeleri İçin Birşeyler Yapmaya Çalışıyordum Onları Sevdiğimi Yazıyordum Hep.Aslında Büyük Bir Sorun Vardı Mesafeler Ben İzmir'de Oturuyordum Onlar İse Farklı Yerlerde.İşte Benim İçin Asıl Zorluk Şimdi Başlamıştı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Don't Be LimitedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin