3. BÖLÜM (YENİ EV YENİ HAYAT.)

18 2 2
                                    

Artık son günlerimizdeydik Tuğçeyle yetim haneden çıkmamamıza 3 hafta kalmıştı bi yandan mutluyduk bi yandan üzgün mutlu olmamamızın nedeni artık yeni hayat kuracaktık mutsuzluğumuzun nedeni arkadaşlarımızdan hocalarımızdan ayrılcaktık..
######
Artık çıkmıştık yetimhaneden kiralık ev bakıyoduk parayı nerden buldunuz derseniz küçükken kumbaramızda para biriktiriyoduk ilerde evimiz olur diye falan ve oldu da aslında olmadı daha bulamadık çok pahalıydı kiralar umutsuzca yürürken birden önümüze bi villa çıktı 'temizlikçi aranıyor' yazıyodu biz sevinmiştik ama Kötü yanı Hangimiz çalışcaktık derken falan içeri girdik kocamandı hayatımda ilk defa böyle büyük biyer görmüştüm ve aynı zamanda Tuğçe de çok heycanlanmıştık ve tam kapıyı çalcaktım ki Tuğçe beni durdurdu ve;
"Kanka besmele çek sonra çal kapıyı." Dedi haklıydı oyh benim kadar imanlı bi kankeleytom var aynı ben. Besmele çektim tam çalcaktımki tuğçeye "kanka sen besmele çekmeyi unuttun" diyip güldüm o da "aa doğru lan unutmuşum hep senin yüzünden maymun suratlı at kafalı inek burunlu" dedi ve kafasına yapıştırdım elimle oda sızlanırken birden kapı açıldı ödümüz bokumuza kaçmıştı Tuğçeyle dualar sureler okuyoduk ve birden kafamızı kaldırdığımızda 32 dış sırıtan kaslı uzun boylu yakışıklı çok dadlu... lan ne saçmalıyodum ben derken kendimi yerde buldum kafam acıyodu.. tabikide Tuğçe kafama elinin tersiyle yapıştırmış ve o sırada o hala sırıtıyodu sırıtmayı birak anırıyodu resmen komikmi mal dicektim fakat demedim onu ezik göstermek istemedim yoksa...(aslında yemedi ama çaktırmayın..) kalktım ve başımı sağa sola salladım kendime geldim ve üstümü silkeledim Tuğçeyle bişeyler konuşuyorlardı ve birde Tuğçe üstüme atladı bende "noluyo lan hayvanmisin olum ztn kalk üstümden hayvan" söylenirken aslında anırırken Tuğçe de cırlayarak "kanka ikimizde çalışabiliyomuşuz!!" Dediğinde bende cırlamaya başladım o yakışıklılının orda olduğunu unutup hemen dans etmeye başladık ama bizim danısımız normal dans değildi.. Derken o yakışıklıya baktım bize iğrenmiş gibi bakiyodu ve hemen üstümüzü falan düzelttik ayağa kalktık evet az önce yerdeydik yerde dans etmiştik size normal olmadığımızı söylemiştim. Herneyse sonra içeri davet etti o yakışıklı. yakışıklı dememin sebebi ismini bilmemem. Sonra içeri girdik falan oturduk maşallah saray gibi ev aha buldum bu adamı 7 yerinden bicaklayip gözlerini kaşıkla oyup kollarını ve bacaklarını testereyle kesip kafasini kızgın yağda pişirip sonra gelinlik giydirip çalilara atcaktım ve sonra ev Tuğçeyle benim olcaktı diye düşüncelere dalarken tuğçenin "lan gerizekalı mal beyinsiz beyin yoksulu yine nereye bakıyon" cırlamasıyla kendime gelmiştim ne güzel hayaller kuruyodum. Neyse o yakiskli elini uzatmıştı bende elimi uzattım ve "merabağ ben ayğçoğa" dedim anlamamış gibi baktı ama anlaşılmicak bişey yoktu adımı söyledim yani o sırada tuğçe o yakışıklıya fısıldayarak benim dediğimi çeviriyodu oyh kankeleytom benim yeriw ^-^ derken o yakışıklıda "bende Tarık memnun oldum" dedi tabiside bende "memnoun ouğlduom" dedim ve Tarık Tuğçeye dönüp kafasını sağa sola salladı ne diyo bu dermiş gibi Tuğçede ona benim dediklerimi çeviriyodu ona ama anlamicak bişey yokki memnun oldum demiştim..


Öhom öhöm yine ben za. Herneyse kankeleytostolarim vote ve yorum atmayı unutmayin pilis kısa oldu ama olsundu.. herneyse
Tuğçenin reel hesabını burdan takip edebilirsiniz--> _Cutegirl1

BIRAKMA BENİ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin