5*

10 1 0
                                    

Kolumdaki bana daha önce hiç ait olmayan saate baktım,gece ikiydi. Daha önce böyle bir sokakta hiç bulunmamıştım. Çok genişti, o kadar genişti ki karşı komşunuzu görebilmeniz zor olmalıydı. Geniş, karanlık bir sokak. Yürüyordum, adımlarımı git gide daha da hızlandırıyordum. Biri beni takip ediyormuş gibi hissediyordum. Sanki birilerinden kaçıyormuşum gibi. Karşıma bir tabela çıktı, sağ yön 17 sol yön 18. Sokak ismi yoktu, sol tarafa bakmadım bile. 17'ye doğru ilerledim ve koşmaya başladım. Doğru yönde miydim bilmiyordum ama neden koşuyordum o zaman? Demek ki biliyordum. Bu bir rüyaydı, rüyalarda nereye gideceğinizi bilmezsiniz ama sanki biliyormuşcasına ilerlersiniz işte. Bende koştum. Nefes nefese kalmıştım, bayılacak gibi hissediyordum. Uyanmak istiyordum. Keşke bir rüya olsa, uyansam dedim. Sonra gördüm onu, karşımdaydı. Bana doğru geldi ve çok üzgündü. Onu görünce ayağa kalktım. Ona sarılmak istiyordum, bunun bir rüya olmasını istemiyordum artık. Çünkü benim yaptığım o kazada ölmüştü sevgilim. Bana doğru yaklaştı, o kadar yaklaştı ki nefesini hissettim. Hayır, bu sadece basit bir rüya değildi, nefesini hissettim ve o an uyandım. Saate baktım, ikiydi. Terlemiştim, boynumdaki terleri hissediyordum. Ağlamak istedim, ağladım. O kadar ağladım ki, rüyaya geri dönmek istedim. Tekrar ona bakmak,  tekrar nefesini hissetmek ve uyanmadan önce sarılmak. Ama sonsuza kadar ağlayamadım, bunun bir şeyler kazandıracağını bilsem kesinlikle yapardım. Artık uyuyamayacağımı biliyordum, komidinin üstünden kulaklığımı ve cep telefonumu aldım. Tam o sırada içeriden garip bir ses duydum. Bana seslendi. Bir kadının sesiydi. Ellerim titremeye başladı, durduramadım ve bu beni daha da panik olmaya sürükledi. Bir kez daha seslendi ve neredeyse kalbim yerinden çıkacak gibiydi. İceriye gitmedim, yorganın altına girdim ve titreyen ellerimle kulaklığı telefonuma taktım. Kulaklık artık kulağımdaydı ama kapının açıldığını duydum. Ayak sesleri yaklaştı, duymak istemiyordum. Yorganın altında kaybolmak istiyordum. "Seni görmek istedi." dedi o ses. Müziğin sesini sonuna kadar açmıştım ve bunun nasıl olduğunu anlamaya çalışıyordum, yine de onu duyuyordum. "Seni görmek istedi çünkü bu son olabilir."

**


DIPNOT: Lütfen olumlu veya olumsuz yorum bırakın... Hiç fark etmez. Sevgilerle...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PROVE. (İSPAT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin