1

306 11 1
                                    

Buna..Eu sunt Esra si am 17 ani..Sunt una dintre gemene familiei Lematti..Sa va spun mai pe scurt..eu sunt aia rebela iar sor-mea este aia cuminte...(mi se face greata doar cand ma gandesc la cat de "perfecta"e ea..si cum toti imi reprosaza sa ma schimb si sa ma cumintesc)..Nu o sa se intample.
Azi este prima zi de scoala...incep clasa a 11-a "vai..ce bucurie"..Sor-mea deja radiaza...la gandul ista..dar eu nu.

M.am imbracat :

am imbracat :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi.am luat ghiozdanul si am iesit din camera trantind usa.

Lena p.o.v

-Se pare ca s.a trezit printesa noastra.
-Iubito..Las.o in pace ..oricum amandoi stim cu cine seamana.(zice zambind)
-Amuzantule.

Am coborat scarile iar mama si tata erau pe canapea.

-Bunadimineata,scumpo.
-Neata.

Am observat ca mama si.a dat incet ochi peste cap..cand m.a auzit...iar asta m.a facut sa zambesc.

-Ce avem de mancare?
-Intreab.o pe Clara.
-Mama..Clara este o simpla fata..ar trebui sa sti si tu anumite chestii despre propia casa!
-Esra..am mai discutat pe tema asta.
-Aha.
-CLARA!
-Nu mai tipa!Ma duc in bucatarie si verific singura..

Am intrat in bucatarie ..si mi.am bagat nasul in frigider.
Mi.am luat o felie de paine,o bucata de cascaval si una de salam si..gata.

-Perfect.

Am iesit din bucatarie si m.am idreptat spre usa.

-Estra!(Striga tata din spatele meu)
-Da.
-Asa te duci in prima zi de scoala??
-A..da.
-Vrei sa iti amintesc mereu ca esti..

Il intrerup.

-"Ca esti o Lematti ..si ca trebuie sa te comporti ca atare,sa te imbraci ca o domnisoara,si sa vorbesti adegvat"
-Vad ca sti..
-Acum ma lasi sa plec?
-Nu.
-De ce?
-Ca trebuie sa o astepti si pe sora ta.
-Tata!Pedepseste.ma in ce mod vrei tu!I.ami libertatea!I.ami telefonul!Dar te rog..nu imi face asta..

Te Urasc! Iubitule... 2 (18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum