4

172 5 0
                                    

C

Ok..ziua asta a trecut rapid..Am ajuns la fel de rapid acasa..si m.am trantit in pat.Esra nu era,deci era un bonus.

Deodata bate cineva la usa

-Intra!
-Domnisoara,masa este gata.
-Ok ..vin Carla.

Am coborat la masa..Si toata lumea era asezata..

-Ce face raza noastra de Soare?(spune unchiul meu Damian)
-Bine..
-Hmm..Dar unde este luna noastra misterioasa?
-Te referi la Esra ?(zic razand)
-Da.
-Pai..A fost la scoala azi..spre surprinderea mea..si dupa ce s.au terminat cursurile a plecat normal.
-Aha...E..macar este liniste pana o sa vina si o sa tranteasca usile.
-Mda..

-Nu stiu cu cine seamana fata asta...(spune sarcastica matusi-mea uitandu.se la mama)

-Samantha...
-Ce e frate?Am spus adevarul..este atat de salbatica.De ce nu poate fi calma si sa se conporte ca o domnisoara cum se comporta Charlotte.
-Nu stiu...

-Si scumpo..cum a fost prima zi de scoala?
-A fost frumos mama...

Fix atunci intra Esra.

-Hei lume!(spune ea in timp ce si.a trantit ghiozdanul violent)

-Esra!Manierele....
-O..Haide..Lasati.o in pace !Toata lumea se i.a de ea..nimeni nu o intelege..Puneti.va in locul ei..adica traieste cu o familie plina de "perfecti"..Totusi..este plictisitor..Trebuia sa iasa cineva in evidenta la un moment dat din familia asta!
(spuse Adam ,unchiul meu..defapt nu este unchiul meu ...este verisorul tatei..mda..el o iubeste foarte mult pe Esra,iar pe mine ma uraste..Asa a fost de cand ne.am nascut..Ea primea tot ce e mai bun de la el..insa eu nimic..Nu inteleg ce are cu mine..)

M.am ridicat de la masa si m.am dus in camera.

Din spate o aud pe Esra spunand:

Imi pare rau..s.a suparat printesica casei.

-Esra! (spuse tata)
-Ce?
-Trebuie sa inveti sa iti respecti sora!
-Mda..mai bine imi infig un cutit in gat decat sa o respect pe imbecila aia.

Si a plecat.I.am auzit usa de la camera tratindu.se.
Camera ei este fix langa a mea...Iar atunci cand isi tranteste usa peretii o iau razna.

Este seara...Lumea doarme..Dar eu nu..stau si vorbesc cu Mia.

-Charlotte!
-Da..
-Sti ce am auzit?
-Ce?
-Ca sor-ta,iese in clubul ila de pe strada nr.15 astazi cu gasca ei de ratati..
-Hmm..mama i.a interzis sa iasa cu iia..mai ales in club..fiindca se inchid in baie si fumeaza iarba.
-Pai fa ceva.
-Ar cam trebui,nu?
-Normal.
-Ok..Spune.i si lui Diana..ca ne intalnim in club..eu o sa o urmaresc pe ratata..si o sa o facem de nimic in fata tuturor.
-Ok.

Te Urasc! Iubitule... 2 (18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum