E noapte...
Sunt doar eu,bricheta și pachetul de țigări.
Migrena asta mă ucide.. Parcă diavolul dansează step pe creierul meu...
În mintea mea se aud numai acordurile de chitară care mă binedispun mereu,singura problemă este că acum îmi fac rău...
Nu știu de ce,n-am nici cea mai mică idee despre ce mi se întâmplă!
Un singur lucru știu...oamenii schimbă oameni.
Am nevoie de o singură persoană pentru a mă simți mai bine,din păcate...mi-am irosit toate șansele,am plâns nopți la rând,am suferit în tăcere
...Nu ne cunoșteam de mult timp,nu aveam amintiri frumoase împreună, nu știam lucruri importante despre ea...
Tot ce știu este că avea ceva care a reușit să mă vrăjească, să nu mai știu de mine..
Inima mea stă într-un pumn de ace...
Am nevoie de ea mai mult decât de aer...am irosit zile importante gândindu-mă la ce va fi în viitor,am irosit nopți și mai importante plângând,gândindu-mă că nu vreau să stric prietenia cu ea...dar,pur și simplu nu mă pot controla...când sunt lângă ea inima mi-o ia razna,încep să mă dau în spectacol sau...fac eu vreo prostie!Simt că...nu o să fiu întreg până când nu îmi va oferi o îmbrățișare și îmi va spune "idiotule,totul o să fie bine!".
Orice problemă poate fi tratată cu medicamentul potrivit!