Mig og drengene

61 4 2
                                    

(Helena)
Jeg er lige vågnet og jeg skal over til m&m om lidt men jeg skal bare lige gøre mig klar først, jeg finder et par vide jeans med huller på knæene og en top med sort skrift og ligger et lag makeup.

(Tinus)
Helene kommer om lidt og jeg ved at Mac godt kan lide hende for det fortalte Mac mig igår og jeg ved at det betyder rigtig meget for ham da det altid er mig der finder de søde piger. Jeg kan høre at det banker på døren, men Mac har allerede åbnet.

(Helena)
Jeg er lige ankommet hos Mac og tinus og havde aldrig troet at jeg skulle møde dem og snakke med personligt, vi går ind på tinus værelse og ser en film. Jeg holder Mac i håndet og tinus har set det, da filmen er slut går vi ud i haven og spiller fodbold, mig og tinus mod Mac og overrasket nok vinder Mac. Emma kommer og spørg om vi vil spille med hende men tinus gider ikke og går op på hans værelse, mig og Mac spiller med Emma og hun er mega sød og selfølgelig vinder hun. Mig og Mac går op på hans værelse og hen spørg om vi skal være kærester og jeg siger ja og bliver mega glad, mig og Mac ligge og nusser på hans seng og han kysser mig blidt, han spørg om jeg vil sove hos ham i nat og selfølgelig vil jeg det.

(Mac)
Jeg spørg Helena om vi skal være kærester og hun siger ja, jeg begynder at smile i hele mit ansigt og bliver mega glad. Jeg sprog nervøst hende om hun vil sove her og hun siger ja, hun er liget løbet hjem for at hente hendes ting, da hun kommer tilbage går vi ned og spiser og vi holder i hånd. Bagefter går vi op på værelset og gør os klar til at vi skal i skole i morgen, hun har glemt en trøje at sove i så hun spørg mig om hun må låne en.

(Helena)
Jeg er lige løbet hjem for at hente mine ting og siger til min mor at jeg sover hos Mac og det er ok, jeg går op på værelset og pakker mine ting og jeg lader vær med at pakke en trøje ned så jeg måske kan låne en af ham. Jeg går over til dem igen og jeg låner en trøje af Mac, den dufter så godt af ham og er bare mega lykkelig. Jeg siger til ham meget nervøst at jeg elsker ham og han siger det samme til mig. Jeg falder i søvn på hans bryst og han kysser mig godnat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 04, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kærlighed=problemerWhere stories live. Discover now