Astazi era o zi speciala pentru Buburuza si pentru Adrien. Este ziua Buburuzei ,dar Adrien ni stie ce cadou sa-i faca. Cand Adrien a ajuns in clasa Buburuzana intrat in clasa si a impartit invitatii . Adrien a primit un bilet de la Chloe pe care scria : ,,Adrien , eu
n-osa vin la ziua Buburuzei cu un cadou obisnuit!!,, Adrien a aruncat biletul de la Chloe fara sa stie ca a aruncat si invitatia de la Buburuza. Cand a terminat de impartit invitatiile Buburuza a spus ca cine vrea autograf sa scoata o foaie si un pix. A trecut pe la toti dar pe Adrien l a si imbratisat.
Cand au plecat toti din clasa Buburuza a vazut in in cosul de gunoi invitatia ei pentru Adrien. ,, Nu pot sa cred ca mi a aruncat
invitatia. Si credeam ca el tine la mine. ,,.
-Biata de Buburuza. Prietenul ei cel !ai bun i a aruncat invitatia de la ziua ei. Buburuz o eu sunt Hockmof iti voi da puterea de a vraji pe oricine vrei. Dar in schimb trebuiesa imi aduci miraculosul lui Motan noir sibtu vei fii pe veci rea si ajutorul iar cu motan noir poti sa faci ce vrei cu el.
-Accept dar pot sa chem si alti raufacatori sa ma ajute sa ii iau miraculosul lui Motan noir?
- Poti sa ii iei miraculosu in ve fel vrei si poti sa chemi cati raufacatori vrei ca sa te ajute.
- Conteaza pe min Hockmof!
- Asa te vreau.
Adrien era acasa si vorbea cu Plagg .
-Adrien eu sunt Ladyluck. De ce miai aruncat invitatia la gunoi? Chiar credeam ca placi!
-Dar te plac ce spui? Eu nu am aruncat invitatia ta.
-Atunci sta ce este asta? Am gasit o in gunoi si era pentru tine.
- Cred ca l-am aruncat vand am aruncat si biletul lui Chloe!
-Pai acum ma duc la motan noir si ar fi bine sa l gasesec pentru ca alfel o sa ma supar pe el.
-Plagg de ce nu mi-ai spus ca era si invitatia de la Buburuza anga biletul de la Chloe???!!
- Nu stiu ma gandeam la Camambert!!!!
-Acum trebuie sa ma transform!! Plagg scoate ghiarele!!
CITEȘTI
Ziua Buburuzei
RomanceEste vorba despre ziua de nastere a Buburuzei. Dar motan noir uita si buburuza este akumatizata si Hockmof a preluat conducerea Parisului cu buburuza ajutorul lui si motan noir ca ajutorul Buburuzei. Dar motan noir se detransforma. Atunci Buburuza...